اعتبار ویژه به سکونتگاههای غیر رسمی کهگیلویه و بویراحمد
اعتبار ویژه به سکونتگاههای غیر رسمی کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد: ۱۳۰ میلیارد ریال برای سکونتگاههای غیر رسمی شهرهای یاسوج ،دوگنبدان و دهدشت در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال برای سکونتگاههای غیر رسمی پیرامون شهرهای یاسوج ،دوگنبدان و دهدشت در نظر گرفته شده است.

جهانگیر شاهینی افزود: سکونتگاههای غیر رسمی اطراف شهر یاسوج ،دوگنبدان و دهدشت هزار و ۲۱۵ هکتار با جمعیت ۸۲ هزار نفر است.

وی با اشاره به درآمدهای عمومی استان، افزود: حدود ۹۳ درصد از درآمدهای عمومی استان از جمله مالیاتی و غیر مالیاتی در ده ماهه سال جاری محقق شده است و انشالله در اسفند شاهد تحقق همه درآمدها هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عوارض آلایندگی واحدهای صنعتی به شهرداری‌، دهیاری و فرمانداری‌های همان شهرستان تعلق می‌گیرد.

شاهینی تاکید کرد: بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست و بر اساس شاخصهای مصوب ، سهم شهرستان گچساران از عوارض آلاینده هوا ۷۳ درصد، کهگیلویه ۱۹ درصد چرام ۵ درصد و باشت سه درصد تعیین شده است.

وی بیان کرد: شرط اصلی دستیابی همه جانبه به توسعه استان را ، همگرایی و همکاری همه دستگاههای اجرایی در تدوین اسناد توسعه هر بخش است.

شاهینی اضافه کرد: برنامه توسعه و پیشرفت استان با توجه به اسناد بالادستی و با تاکید بر توسعه همه جانبه و متوازن و با رعایت اصولی همچون دانش بنیان بودن برنامه، تکیه بر توان بخش خصوصی و تعاونی، شفافیت در تصمیمات و سیاست‌ها و امکان تحقق برنامه(واقعی بودن برنامه) و موارد دیگر تدوین می شود.

Visits: 3