استاندار کهگیلویه وبویراحمد: مردم را میدان دار سرمایه گذاری و تولید کنیم
استاندار کهگیلویه وبویراحمد: مردم را میدان دار سرمایه گذاری و تولید کنیم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:رونق تولید ، اشتغال و شکوفایی اقتصادی بدون مشارکت و حضور محسوس مردم اتفاق نمی افتد بنابراین نیاز است مدیران و مسئولان امر فضا و میدان را برای فعالیت و حضور فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در بخش های مختلف باز کنند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. طبق گفته های رهبری برنامه‌ریزان کشور برنامه‌ریزی کنند، صاحب‌نظران همکاری فکری کنند و فعالان اقتصادی به نحو عملی در این کار مشارکت کنند.

سید علی احمدزاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: شعار سال ۱۴۰۳، با توجه به مشکل اساسی کشور یعنی ‎اقتصاد، همچنان اقتصادی است و توجه ویژه‌ای هم به نقش ‎مردم دارد.

وی افزود: امسال را باقدرت و صلابت و ایمان راسخ به امید موفقیت های بیشتر در حوزه های مختلف آغاز کنیم زیرا خبرهای خوبی در راه است و تحول های زیادی در حوزه اقتصاد خواهیم شنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران در امر سرمایه گذاری برای تولید پیش قدم باشند و از ایجاد گره برای سرمایه گذاران ممانعت کنند یک روز تعویق در امور هم برای سرمایه گذاری زیاد است و باید برای آنان فرش قرمز پهن شود.

احمدزاده تاکید کرد: حوزه اقتصادی استان در تلاش است در حوزه کشاورزی، صنعت، معدن، نفت وگاز و موارد دیگر سرمایه گذاری صورت گیرد تا رخت محرومیت از استان برچیده شود.

وی تصریح کرد: مردم دولت را قبول دارند و پشتوانه دولت اند، مدیران باید صبور باشند زیرا برخی می خواهند به میدان خدمت ضربه بزنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتقاد سازنده خوب است و ما از آن ها استقبال می کنیم و باید ایرادات رفع بشود، هرگونه انتقاد از مسئولان اجرایی و یا نهادهای دولتی این استان باید بر اساس منطق و بدون چشمداشت باشد.

وی ادامه داد: برخی افراد مطالبی را بدون سند و برای تخریب چهره مدیران نشر می دهند که می طلبد مدیران صبر و حوصله به خرج دهند.

احمدزاده تاکید کرد: دوران بعد از انتخابات حساس است زیرا برخی عصبانی اند که چرا نتیجه ای خواستند به آن دست نیافتند در حالی که مردم تعیین کننده بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه باید به قانون پایبند باشند زیرا این استان برای توسعه نیاز به آرامش دارد تا امکان خدمت مدیران فراهم شود.

وی تصریح کرد: می طلبد با جدیت و شتاب اقدامات به پیش رود، تخریب مدیران سزاوار نیست زیرا مدیران استان کارآمد هستند.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به آرامش و انسجام و همدلی نیاز داریم و زمانی برای دامن گیر شدن به حواشی ها نیست؛ مدیران سعی کنند که در دامن حاشیه سازی ها خود را گرفتار نکنند و به فکر خدماترسانی مطلوب به مردم باشند.

Visits: 2