استاندار فارس: زمینه اشتغال در واحدهای تولیدی استان فراهم است
استاندار فارس: زمینه اشتغال در واحدهای تولیدی استان فراهم است
استاندار فارس در حاشیه دیدار بی واسطه با تعدادی از مردم گفت: هم اینک زمینه اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی شیراز و دیگر نقاط استان فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،محمدهادی ایمانیه، در ادامه دیدارهای بی واسطه با مردم، در حاشیه دیدار با ۱۵ نفر از شهروندان استان افزود: تامین هزینه درمان، ودیعه مسکن، اشتغال، کمک های معیشتی و تامین جهیزیه عمده ترین مشکلات مطرح شدن از سوی مراجعه کنندگان در دیدار ملاقات امروز بود.

او ادامه داد: از مدیر کل راه و شهرسازی نیز خواستم تا برای بررسی و حل مشکلات مربوط به این حوزه در این دیدار حضور داشته باشند.

استاندار فارس، در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای تامین هزینه‌های درمان و معیشت مورد درخواست گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز را مامور بررسی و رفع مشکل این افراد در چارچوب اختیارات قانونی کردم و برای تامین جهیزیه هم با همکاری کمیته امداد امام (ره) و خیرین تلاش می شود که موانع ازدواج مراجعه کنندگان رفع شود.

ایمانیه افزود: در بحث اشتغال نیز در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و واحدهای تولیدی استان زمینه اشتغال برای کارجویان فراهم است و در سیستم های اداری و دولتی، استخدام از طریق آزمون و در سطح ملی برگزار می‌شود.

Visits: 2