احمد نور به کریس رونالدو نزدیک شد!
احمد نور به کریس رونالدو نزدیک شد!
هافبک ایرانی الوحده ممکن است با فوق ستاره فوتبال جهان روبه‌رو شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه ،در چارچوب دیدارهای هفته سوم و پایانی مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب، تیم فوتبال الوحده امارات در حالی که احمد نوراللهی را در لیست بازیکنان خود نداشت و به این ستاره ایرانی استراحت داده بود، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (به وقت ایران) در استادیوم امیر سلطان بن عبدالعزیز ابهای عربستان مقابل رجای کازابلانکا، تیم پنجم جدول لیگ برتر مراکش، قرار گرفت.

یاران نوراللهی که در دو دیدار اخیرشان در جام باشگاه‌های عرب دو پیروزی مشابه ۲ بر یک مقابل تیم‌های الکویت کویت و بلوزداد الجزایر داشتند، در حالی مسابقه امروز مقابل رجای کازابلانکا مراکش را آغاز کردند که حریفشان هم مثل آنها ۶ امتیاز به دست آورده و گل‌های بیشتری زده و به همین دلیل در صدر جدول گروه D ایستاده بود.

الوحده امارات که بسیاری از ستاره‌های شاخص خود ازجمله احمد نوراللهی را در ترکیب ابتدایی و فهرست این مسابقه نداشت، در دقیقه ۲۶ دروازه خود را بازشده دید و در نهایت با نتیجه یک بر صفر مقابل رجای کازابلانکای مراکش شکست خورد.

یاران نوراللهی با این شکست ۶ امتیازی ماندند و پایین‌تر از رجا کازابلانکا مراکش در جایگاه دوم جدول گروه D جام باشگاه‌های عرب قرار گرفتند و البته به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

تیم فوتبال الوحده امارات در صورتی که تیم النصر عربستان در مسابقه امروزش نتیجه بگیرد و صدرنشین گروه C جام باشگاه‌های فوتبال عرب شود، در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف این تیم پرستاره سعودی می‌رود که در این صورت، جدال احمد نوراللهی برابر کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و… جذاب و شگفت انگیز خواهد بود.

Visits: 10

  • نویسنده : پایگاه خبری شباویز
  • منبع خبر : ورزش سه