اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای فارس
اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای فارس
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از عزم راسخ دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌هایی در همین راستا در روستاهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایسنا،حامد رستمی امروز، ۲۶ بهمن از عزم راسخ دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: بیش از ۹۰۰ پروژه به ارزش ۲۶ هزار میلیارد تومان در مناطق روستایی استان فارس توسط دستگاه‌های اجرایی و دهیاران در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که دولت را در خدمت‌رسانی و پیشبرد اهداف یاری می‌رسانند، اظهار کرد: برقراری عدالت عمرانی از اهداف اصلی دولت سید محرومان است و پروژه‌ها در اقصی نقاط استان بر اساس  نیازهای هر منطقه کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با ابراز امیدواری از اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی زمینه‌ساز مهاجرت معکوس شود، گفت: در روستاهای استان فارس آداب و سنن ارزشمندی وجود دارند که با گسترش رفاه و امکانات می‌توان به احیای آن‌ها امید بست.

رستمی اظهار کرد: یکی از عوامل موثر در راستای مهار حاشیه‌نشینی به تعریف پروژه‌های عمرانی در روستاها باز می‌گردد و بنا بر تاکید استاندار مردمی فارس نگاه ویژه‌ای به محرومیت‌زدایی در قریه‌های دور و نزدیک داریم.

Visits: 3