آه و حسرت هواداران گچسارانی با گل دقیقه ۹۶ فجر سپاسی
آه و حسرت هواداران گچسارانی با گل دقیقه ۹۶ فجر سپاسی
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران امروز در حضور هواداران شیرازی به مصاف تیم ریشه‌دار فجر سپاسی شیراز رفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و نفت و گاز گچساران در شیراز به مصاف هم رفتند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی هفته چهارم این رقابت‌ها را پشت سر می‌گذارد که در دو هفته ابتدایی ۶ امتیاز از این مسابقات کسب کرد و سپس در خانه خود به مصاف دریا بابل رفت که این دیدار نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسید و تا قبل از هفته چهارم این تیم ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را از آن خود کرده بود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران امروز در حضور هواداران شیرازی به مصاف تیم ریشه‌دار فجر سپاسی شیراز رفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به اتمام رسید تا نفت گاز گچساران در آخرین دقایق و در وقت‌های اضافه مغلوب تیم شیرازی شود.

با این تفاسیر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران همچنان با ۷ امتیاز چشم به دیدارهای هفته‌های آتی دوخته است

تک گل تیم فوتبال سپاسی شیراز را در این دیدار محمد آژیر در دقیقه ۹۶ به ثمر رساند که موجب آه و حسرت هواداران فوتبال گچساران شد.

Visits: 2