آغاز ضبط مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی در صدا و سیما
آغاز ضبط مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی در صدا و سیما
ضبط مناظره انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیروز ۲۶ بهمن ماه در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات دیروز در صدا و سیما آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، بویراحمد، دنا و مارگون و گچساران و باشت به مدت چهار روز، انجام می‌شود.

رئوف با اشاره به مولفه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در انتخابات از جمله سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، گفت: نقش مناظره‌ها در افرایش مشارکت آگاهانه مردم مهم و اثر گذار است.

وی ادامه داد: این مناظره‌های انتخاباتی با هدف آگاهی مردم از دیدگاه‌های نامزد‌ها در عرصه‌های مختلف از کانال های انتخاباتی کهگیلویه، بهمئی ؛ چرام و لنده و کانال انتخاباتی بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین کانال انتخاباتی گچساران و باشت پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: این کانال های انتخاباتی از طریق بازیابی مجدد گیرنده های تلویزیونی مخاطبان در همه حوزه های انتخاباتی قابل دریافت است.

امیر رئوف اضافه کرد: هر مناظره دارای چندین بخش است که مناظره کنندگان به سوالاتی درخصوص جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مسائل مهم هر حوزه انتخابیه، پاسخ داده و با بیان دیدگاه‌های خود به نقد دیدگاه‌های سایر نامزد‌های حاضر در مناظره می‌پردازند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه، ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

Visits: 6