کمک‌های مومنانه گامی در جهت زنده نگه داشتن محرم و فرهنگ عاشورایی
کمک‌های مومنانه گامی در جهت زنده نگه داشتن محرم و فرهنگ عاشورایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های مومنانه در روزهای سخت کرونایی گامی در جهت زنده نگه داشتن محرم و فرهنگ عاشورایی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، حسین کلانتری در آیین توزیع کمک‌های مومنانه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خدا قوت به همه کسانی که در جمع‌آوری و بسته‌بندی و توزیع کمک‌های مومنانه اقدام می‌کنند اظهار کرد: در عاشورا امام حسین(ع) تا آخرین لحظات دست از امر به معروف و نهی از منکر برنداشت و آنجا هم می‌گوید آنچه که خدا خلق کرده همه می‌روند و تاکید بر ماندگاری‌ها دارد که یکی از ماندگاری‌ها همین اقدام به کمک‌های مومنانه است.

وی با اشاره به  فرمایش رهبری که جوهره اخلاص امام حسین(ع) باعث ماندگاری اباعبدالله و عاشورا شده است گفت اخلاص برای خدا به گونه‌ای است که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز محرم و اباعبدالله(ع) و یارانش زنده هستند

استاندر با بیان این که به دلیل کرونا برنامه‌های محرم با مشکل روبرور شده است افزود: با کمک‌های مومنانه در این ایام می‌توان محرم عاشورا را زنده نگه داشت و این صحنه‌ای است که همه با هم هستیم و کسی در نظام جمهوری اسلامی احساس تنهایی نمی‌کند.

وی در ادامه با ذکر جمله‌ای از شهید بهشتی که مومنانه عاشق شوید تا عاقل شوید اظهار کرد: عاشق اهل بیت شدن انسان‌ها به سوی کارهای خیرخواهانه حرکت می‌دهد.

Visits: 0