اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی کسب رتبه سوم مسابقات کشوری قرآن کریم اصفهان را به سرکار خانم زینب امیله تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد درپی کسب رتبه سوم رشته حفظ ده جزء قرآن کریم توسط سرکار خانم زینب امیله از شهرستان گچساران در چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اصفهان بخش خواهران، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تبریکی منتشر کرد که متن پیام بدین شرح است:

سرکار خانم زینب امیله
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، افتخار آفرینی و کسب رتبه سوم مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته حفظ ده جزء قرآن کریم در شهر اصفهان را به جنابعالی و جامعه قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و دوام توفیق شما را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

با معرفی اسامی برگزیدگان مرحله نهایی رشته های ترتیل و حفظ ۱۰ جزء چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان، زینب امیله از شهرستان گچساران در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم موفق به کسب رتبه سوم شد.

همچنین در این دوره از مسابقات، جناب آقای علیرضا مسیح پور، قاری برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته قرائت تحقیق از مرحله مقدماتی به مرحله فینال راه پیدا کرد و در زمره ی ۱۰ قاری برجسته کشور قرار گرفت.

امید است این موفقیت باعث شود که سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته قرائت به دو نفر افزایش یابد.

چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم امسال به میزبانی اصفهان از تاریخ شش تا نوزدهم مهرماه در حال برگزاری می باشد.

Visits: 157