نذر وقت برای گسترش فرهنگ وقف
نذر وقت برای گسترش فرهنگ وقف
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد مختلف جامعه می‌توانند با نذر وقت برای گسترش فرهنگ وقف در ثواب این سنت حسنه شریک باشند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد مختلف جامعه می‌توانند با نذر وقت برای گسترش فرهنگ وقف در ثواب این سنت حسنه شریک باشند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: علاقمندان برای نذر وقت برای گسترش فرهنگ وقف می توانند از طریق سامانه میز خدمات الکترونیکی سازمان اوقاف و امور خیریه به آدرس https://my.oghaf.ir اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با بیان این‌که وقف و سنت حسنه خیر بودن، یک سنت دیرپای نبوی، علوی و فاطمی است، افزود: میراث فردی که از دنیا می‌رود فقط برای نزدیکانش می‌ماند اما اگر کسی بخواهد که نام و یادش حتی بعد از مرگ در تاریخ بماند، می‌تواند با انجام سنت حسنه وقف، به تعبیر قرآن کریم، باقیات و صالحاتی برای خود داشته باشد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کم نیستند انسان‌های خیرخواهی که فقط با خدا معامله کرده و حتی نمی‌خواهند نامی از خودشان به میان بیاید. اما در این راستا ما وظیفه داریم تا افراد خیرخواه و خیراندیش را هر چه بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

عباس نصیرالاسلامی افزود: وقف‌های بسیاری هستند که حتی بعد از گذشت چندین سال، نیازمندان از آن منفعت برده و بنا بر نیت واقف، از منفعت موقوفه آن‌ها در راستای نیت واقف استفاده می‌شود. بروزرسانی این نیات هم‌چنین باعث می‌شد تا هرچه بیشتر در مسیر کارهای خیر از آن‌ها بهره برد.

Views: 3