فرمانده سپاه فتح مطرح کرد: برنامه ریزی سپاه فتح برای توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده سپاه فتح مطرح کرد: برنامه ریزی سپاه فتح برای توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد

سردار خرم دل برنامه ‌ریزی سپاه فتح را توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی دانست و یادآور شد: نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد حدود ۴۰ هزار بسته توزیع می‌ کند که هشت هزار بسته تاکنون توزیع شده و ۴۰ هزار پرس غذای گرم هم توزیع خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز (۳۰ مرداد ماه) در مرحله دوم «رزمایش مواسات و همدلی مومنانه» ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، اظهار کرد: از ابتدای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری این رزمایش تاکنون، حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب «رزماش مواسات و همدلی مومنانه» توزیع شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر ارگان ها و نهادها در راستای برگزاری این رزمایش، گفت: پیش بینی ما توزیع ۱۱۴ هزار بسته بود و در این ایام همه ۱۱۴ هزار بسته توزیع خواهد شد.

وی از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی توسط دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد سخن به میان آورد و ادامه داد: سپاه و بسیج در سه مرحله کمک ‌های خود را توزیع می‌ کنند که امروز سه هزار و ۸۰۰ بسته توزیع می ‌شود.

سردار خرم دل برنامه ‌ریزی سپاه فتح را توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی دانست و یادآور شد: نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد حدود ۴۰ هزار بسته توزیع می‌ کند که هشت هزار بسته تاکنون توزیع شده و ۴۰ هزار پرس غذای گرم هم توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۵ شهریور نیز سه هزار بسته لوازم التحریر و کیف و کفش در سراسر مناطق استان توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۹ هزار بسته ورزشی و آموزشی در ایام هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری پایگاه های مقاومت در زمینه جمع آوری کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی، گفت: سامانه ای طراحی شده که با کد ملی و از طریق پایگاه های مقاومت کمک ها را توزیع می کنند.

سردار خرم دل با بیان اینکه نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، جمعیت هلال احمر، سازمان بهزیستی نیز افراد تحت پوشش خود را کمک خواهند کرد، تاکید کرد: تمام تلاش ها در راستای برقراری عدالت در زمینه توزع بسته های معیشتی است.

Visits: 0