شعاری جالب برای استقبال از رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد
شعاری جالب برای استقبال از رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد
قرار است رئیس‌جمهور در آخرین روزهای تیرماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند که در این خصوص شعاری جالب با کلیپی در این خصوص تهیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، قرار است آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به همراه برخی اعضای دولت در دومین سفر استانی وارد کهگیلویه و بویراحمد شوند.

سفر رئیس جمهور که قرار بود هفته پیش به استان صورت گیرد به دلیل سفر آیت الله رئیسی به قاره آفریقا به تعویق افتاد و قرار است این سفر در یکی دو روز آینده برگزار شود و دولت مردمی سیزدهم بعد از گذشت ۲ سال دومین بار در این استان حضور یابند.

آنگونه که در کوچه و بازار و از زبان مردم شنیده می‌شود کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خود را برای این سفر آماده کرده تا ضمن دیدار با رئیس جمهور مشکلات خود را با آیت الله رئیسی و اعضای کابینه وی مطرح کنند.

همچنین در این سفر پروژه‌های بزرگی همچون پتروشیمی گچساران، جاده پاتاوه- دهدشت و سد چمشیر نیز به صورت رسمی افتتاح می‌شود و طرح‌های بزرگ اقتصادی همچون میدان گازی مختار در یاسوج و پترو پالایشگاه در گچساران و چندین و چند طرح ریز و درشت دیگر افتتاح خواهد شد.

اما در این سفر یکی از موضوعات جالب شعاری است که برای استقبال از رئیس جمهور در نظر گرفته شده است «تی مردم-سی مردم» به معنی رئیس جمهور با مردم و برای مردم است.

Views: 0