سهم روزنامه‌های کهگیلویه و بویراحمد از توزیع آگهی‌ها چقدر است؟
سهم روزنامه‌های کهگیلویه و بویراحمد از توزیع آگهی‌ها چقدر است؟
مدیرکل مطبوعاتی و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ۶ ماهه امسال بیش از یک میلیارد تومان آگهی میان روزنامه‌های استان توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، ایمان شمسایی در نشست با خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلاتی که در توزیع آگهی میان روزنامه‌های استان وجود دارد، گفت: آگهی روزنامه‌ها از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سال ۱۴۰۰ آگهی که میان روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های استان توزیع شد ۶۸۲ میلیارد بود که این رقم در سال گذشته به یک میلیارد و ۹۰۰ افزایش یافت.

وی بیان کرد: میزان آگهی که در ۶ ماهه امسال در اختیار رسانه‌‌های استان قرار داده شده یک میلیارد و ۵۰۰ است و قطعا تا پایان سال رقم آگهی روزنامه‌ها بیشتر خواهد شد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص رسانه‌های محلی گفت: حمایت از رسانه‌های محلی اولویت دولت سیزدهم است‌

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های کشور طی سال‌های اخیر به ۱۴ هزار رسانه افزایش یافتند، گفت: نظام صنفی منسجم در حوزه رسانه‌ها وجود ندارد.

وی بر لزوم مشخص شدن جمعیت خبرنگاران فعال و حرفه‌ای تاکید کرد و افزود:  تعرفه، یارانه و اعتبارات صندوق هنر را افزایش دادیم و از رسانه‌ها خواستیم نسبت به بیمه خبرنگاران اقدام کند و رسانه‌ای که خبرنگاران را بیمه نکند از حمایت‌های مادی و معنوی وزارت ارشاد محروم می‌شود‌.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۵ هزار هنرمند در طرح نهضت ملی مسکن گفت: ۴۹۵ نفر از این افراد روزنامه‌نگار هستند.

شمسایی خاطرنشان کرد: تعداد اعضای جامع رسانه‌های کشور از ۴ هزار نفر به ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت.

Views: 1