سفر مشکوک رئیس الاتحاد به انگلیس برای جذب بازیکن
سفر مشکوک رئیس الاتحاد به انگلیس برای جذب بازیکن
رئیس باشگاه الاتحاد برای انجام یک انتقال جدید، راهی انگلیس شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه ، با وجود جذب چندین ستاره بزرگ در بازار نقل و انتقالات تابستانی، اما الاتحاد دست از کار نکشیده و پس از مصدومیت دو مدافع مصری یعنی احمد حجازی و طارق حامد، حالا این تیم به دنبال جذب یک بازیکن خارجی مطرح جهت تقویت خط دفاعی تیم نونو اسپریتو سانتو است.

طی روزهای اخیر شایعاتی در مورد علاقه این باشگاه سعودی به رافائل واران منتشر شده بود و در همین خصوص، رئیس باشگاه الاتحاد با انتشار یک استوری که توسط شبکه اجتماعی اسنپ چت منتشر کرده، به شایعات درخصوص جذب یک بازیکن جدید از لیگ جزیره دامن زد.

در استوری که انمار الحائلی منتشر کرده، او را در یکی از خیابان‌های لندن نشان می‌دهد که پرچم انگلیس نیز بر پیاده روی آن برافراشته شده است. مسئله‌ای که به شایعات درخصوص

در شرایطی که برخی از رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی میل ادعا کردند رافائل واران مدنظر الاتحاد قرار گرفته، اما اکنون چند رسانه عربستانی نیز ادعا کرده‌اند انمار الحائلی برای جذب گابریل ماگالاش در لندن حضور دارد.

مدافع آرسنال که در بازی هفته نخست برابر ناتینگهام فارست در ۴ دقیقه پایانی به میدان آمد، برای دیدار امشب مقابل کریستال پالاس نیز در ترکیب اصلی حضور ندارد و همین مسئله باعث شده تا شایعات درخصوص جدایی او منتشر شود.

در شرایطی که روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه رئال مادرید به  گابریل ماگالاش منتشر شده بود، باید دید که الاتحاد موفق خواهد شد این بازیکن را جذب کند یا نه. البته این در شرایطی که است انبار الحائلی برای جذب مدافع توپچی‌ها در لندن حضور پیدا کرده باشد.

Views: 1

  • منبع خبر : ورزش سه