زندگی نامه یوسف تیموری/طلاق وعلت فوت همسر
زندگی نامه یوسف تیموری/طلاق وعلت فوت همسر
یوسف تیموری واقف بازیگر ایرانی است. او حرفهٔ بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی کمدی مانند سیب خنده، مجید دلبندم و زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،یوسف تیموری متولد ۸ دی ماه سال ۱۳۵۸ شمسی در تهران است، او فرزند دوم خانواده می باشد و در غرب تهران به دنیا آمده است، وی یک خواهر و یک برادر دارد، او تحصیلات خود را در رشته هنر (صدا و سینما) تا فوق دیپلم ادامه داده است.

پدر یوسف تیموری، فریدون تیموری از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه دار بود، برادرش نیز طراحی صحنه و اجرای گریم کار می کند و پدرش در اجرای دکور فعالیت دارد.

گفتنی است او از کودکی به فوتبال به خصوص دروازه بانی علاقه فراوانی داشت اما به خاطر ترس صورتش از توپ به ورزش بوکس روی آورد. 

یوسف تیموری در سال ۱۳۷۳ و در سن ۱۵ سالگی، در شرکت کلک خیال دوره ساخت فیلم های انیمیشن را با موفقیت پشت سر گذاشت و بعد در سال ۱۳۷۴ در کلاس های هنرپیشگی استاد سمندریان ثبت نام کرد و در آنجا برای بازی در تئاتر توسط نصرالله رادش به محمد رحمانیان معرفی شد.

یوسف تیموری در اولین تجربه هنری خود در سال ۱۳۷۵ در سریال هوای تازه ایفای نقش کرد. اما حضور موفق او در مجموعه «سیب خنده» در سال ۱۳۷۶ باعث شناخته او به مخاطبان شد. اما اوج شهرت یوسف تیموری مربوط به سریال «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران و سریال « زیر آسمان شهر» مهران غفوریان است.

یوسف تیموری برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ برای بازی در فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب وارد دنیای سینما شد.

یوسف تیموری چند سال پیش در جریان خرید از یک فروشگاه در کشور تایلند با یک خانم تایلندی به نام راپان آشنا شد و این آشنایی باعث ازدواج این دو نفر شد. این خانم قبل از ازدواج قبلی خود صاحب یک فرزند پسر به نام آرمین بود که ابتدا یوسف تیموری او را به عنوان پسر خود معرفی کرد اما بعدها اعلام کرد که آرمین پسر او نبوده و همسر و فرزندش برای ادامه تحصیل او به تایلند رفتند. در نهایت یوسف تیموری در ۱۴ تیر ۱۳۹۹ خبر طلاق خود و همسرش راپان را منتشر کرد و گفت همسرم مدتی است من را ترک کرده و حالا من مجرد هستم.

یوسف تیموری با انتشار چند عکس و فیلم در استوری اینستاگرامش، خبر فوت همسر سابقش را اعلام کرد. راپان، همسر تایلندی یوسف تیموری بعد از بازگشت به تایلند به دلیل بیماری سرطان، درگذشت.

او به جز بازیگری در کار مشغول واردات و صادرات لوستر نیز می باشد و در مصاحبه ای عنوان نموده زمانی که درگیر بازیگری نباشم، مشغول صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم.

Views: 22