زندگی نامه گلاره عباسی/بازیگر
زندگی نامه گلاره عباسی/بازیگر
گلاره عباسی متولد ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می باشد که از تئاتر دانشجویی وارد تلویزیون شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،گلاره عباسی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ۲۹ تیرماه ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.

گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه است و در کشور امارات زندگی می‌کند. مادرش خانه دارد و پدرش بهرام عباسی اهل شعر و ادبیات است. معنی اسم گلاره به زبان کردی، مردمک چشم یا همان نورچشمی است.

گلاره عباسی با تحصیل در دانشگاه و گذراندن ۳ دوره از کلاس های آزاد بازیگری، فعالیت خود را با دستیاری کارگردان و برنامه ریزی آغاز کرد.

او در بیست سالگی پس از گذراندن کلاس های بازیگری امین تارخ توسط ایشان به عوامل سریال در چشم باد معرفی شده و برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ مقابل دوربین این مجموعه نقش آفرینی کرد.

گلاره عباسی فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم یک گزارش واقعی ساخته داریوش فرهنگ در سال ۱۳۸۷ آغاز کرد و در همان فیلم با اساتید بزرگی همچون زنده یاد داوود رشیدی همبازی شد.

این بانوی هنرمند برای نقش آفرینی در فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» به کارگردانی نرگس آبیار موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره اسب نقره ای روسیه شد.

گلاره عباسی در سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال شیدایی دیده شد و به شهرت زیادی رسید و این موفقیت با نقش آفرینی در سریال شهرزاد تکرار شد.

فیلم شیار۱۴۳، شادروان، سریال شهرزاد، کیمیا، مدینه، شیدایی و برادر از آثار پرمخاطب و موفق کارنامه هنری گلاره عباسی محسوب می شود.

Views: 7