زندگی نامه کاوه آفاق/گلادیتور موسیقی راک ایران
زندگی نامه کاوه آفاق/گلادیتور موسیقی راک ایران
کاوه آفاق متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران خواننده، ترانه سرا و تنظیم کننده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه مشهد می باشد که از ۱۵ سالگی نواختن را با ساز شروع کرد و حالا از نامداران سبک راک در موسیقی کشور با لقب «گلادیاتور» است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،کاوه آفاق متولد ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۲در تهران می باشد وی خواننده ی فارسی و انگلیسی،آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده و نوازنده ی گیتار الکترونیک و بازیگر و نقاش ایرانی می باشد. او فارغ التحصیل رشته معماری و علوم اجتماعی در مقطع کاردشناسی از دانشگاه مشهد می باشد. 

کاوه آفاق ابتدا به نواختن کیتار کلاسیک پرداخت و سپس به نواختن گیتار الکترویک روی آورد و در آن زمان بود که به موسیقی راک علافه مند شد و به آهنگ سازی و ترانه سرایی در این زمینه و سبک پرداخت.

گروه پارت نخستین گروهی بود که توسط وی تاسیس شد و او با این گروه اولین اجرای زنده ی موسیقی خود را در دانشگاه خیام روی صحنه برد، سپس با گروهی به نام کاویان شروع به فعالیت کرده و تا سال ۱۳۸۳ اجرا و کنسرت هایی را برگزار می کردند.

سپس از این گروه جدا شده و در سال ۱۳۸۴ به گروه راک ایرانی the Ways پیوست. تا سال ۱۳۹۰ با دلخوری و جنجال بسیار، این گروه را رها کرد. 

در کارنامه فعالیت های او از جمله خوانندگی و آهنگسازی برای تئاتر و فیلم هایی همانند رخ دیوانه ، مسابقه تلویزیونی ضد گلوله، سریال تلویزیونی سارق روح، نمایش خانگی شب های مافیا و برنامه تلویزیونی رخ به رخ وجود دارد. 

اولین تجربه بازیگری آفاق در ۶ سالگی و با فیلم «پیامبری با ۱۲ درهم» آغاز شد. وی همچنین بازی در تئاترها و فیلم‌های بسیاری را در کارنامه خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم سینمایی لامینور ساخته داریوش مهرجویی و خاک بازی اشاره کرد.
آفاق در فعالیت تئاتری جدید خود در نمایش راه پله به نویسندگی و کارگردانی سپیده میرحسینی با بهاره رهنما هم بازی شده است و سریال شبکه”سارق روح” و تئاترهای درخت بلوط، خاکستری و … اشاره نمود.
اما جدیدترین کار بازیگری وی بازی در سریال خانه امن است

کاوه در جشنواره مقاومت ۹۲ برای اولین بار به صورت مجاز روی استیج برج میلاد به اجرای منتخبی از آهنگ هایش پرداخت و در نهایت در بخش اجرای زنده جایزه اول این جشنواره را دریافت کرد.

Views: 8