زندگی نامه پیام نیازمند/دروازه بان تیم ملی فوتبال
زندگی نامه پیام نیازمند/دروازه بان تیم ملی فوتبال
سید پیام نیازمند (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۷۴) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد. وی هم‌اکنون عضو باشگاه سپاهان اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،پیام نیازمند متولد ۱۷ فروردین ۱۳۷۴ در کرج، فوتبالیست است، دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد می باشد، فوتبال را از کوچه شروع کرد و با ۱۹۳ سانتی متر قد درون دروازه سپاهان درخشید و به تیم ملی هم دعوت شد.

در خانواده‌ای کم جمعیت متولد شد و تنها یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. خواهری که بسیار مشوق او در تمام امور بوده و سبب شد تا پیام در دانشگاه رشته مترجمی زبان انگلیسی را انتخاب کند، البته شاید این موضوع که خواهر او معلم زبان انگلیسی است، در این تصمیم بی تأثیر نبوده است.

پیام این روزها به سبب دنبال کردن فوتبال به صورت حرفه‌ای کمتر به درس می‌پردازد، اگرچه آن را به طور کامل رها نکرده است. شاید سخت‌ترین روزهای زندگی خانوادگی پیام نیازمند نیز اواخر مرداد ۱۴۰۲ باشد روزهایی که غم از دست دادن پدر، این برادر و خواهر را بسیار آزار داده است.

نکته‌ای دیگر از زندگی خصوصی این دروازه‌بان ملی پوش می‌توان به این اشاره کرد که سید پیام نیازمند هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

پیام نیازمند بازیکن فوتبال است که هم اکنون عضو باشگاه پورتیموننزه و تیم ملی است. در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۰ نیازمند با پورتیموننزه پرتغال برای عقد قرارداد رسمی ۳ ساله به توافق رسید؛ تا پس از اتمام رقابت های لیگ برتر و جام حذفی فصل ۱۴۰۰–۱۳۹۹، به این تیم اضافه شود.

اولین حضور پیام نیازمند در لیگ برتر دیدار هفته بیست و ششم لیگ شانزدهم مقابل ذوب آهن بود، که با شکست ۲–۱ پیکان همراه بود. پس از آن و در در سال ۱۳۹۶؛ نام وی دوباره پس از نیمکت نشین کردن رحمان احمدی در دیدار مقابل پرسپولیس مطرح شد؛ و پس از آن تبدیل به دروازه بان اول پیکان شد.

پس از عملکرد خوب در پیکان، نیازمند تبدیل به اولین خرید امیر قلعه نویی در لیگ هجدهم برای باشگاه سپاهان شد پس از درخشش در سپاهان؛ نیازمند برای نخستین بار به آخرین اردوی تیم ملی در قطر برای حضور در جام ملت های آسیای امارات ۲۰۱۹ دعوت شد.

Views: 106