زندگی نامه پولاد کیمیایی/بازیگر
زندگی نامه پولاد کیمیایی/بازیگر
پولاد کیمیایی متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است، فارغ التجصیل لیسانس رشته هنرهای تصویری دیجیتال در آلمان می باشد که اولین بار در هفت سالگی جلوی دوربین رفت و با فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به اوج شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،پولاد کیمیایی بازیگر کشورمان متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۹ در تهران است. او فارغ‌التحصیل مقطع لیسانس رشته هنرهای تصویری دیجیتال در آلمان می باشد.

پولاد در خانواده ای هنرمند چشم به جهان گشود و فرزند مسعود کیمیایی، کارگردان معروف است. مسعود کیمیایی کارگردان و نویسنده کشورمان متولد ۷ مرداد ۱۳۲۰ در تهران است و پولاد تنها یک خواهر به نام گیلدا دارد که از ازدواج اول پدرش می باشد و در خارج از کشور زندگی می کند.

پولاد کیمیایی از همان دوران کودکی در حال رفت و آمد به خارج از کشور به علت های مختلف بوده است.

او زمانی که تنها ۵ سال داشت برای گذران دوره های موسیقی به هانوفر آلمان رفت و دو سال بعد به ایران بازگشت و بعد از اولین بازی در فیلم پدرش دوباره همراه خانواده عازم آلمان شد و سال ۱۳۷۳ مجدد به ایران بازگشت.

پولاد کیمیایی پنج سال بعد به همراه پدرش به کانادا مهاجرت کرد و سپس به کوبا رفته و در رشته دیجیتال مدیا تحصیل کرد. پولاد و پدر کارگردانش در اوایل سال ۸۰ بعد از فارغ التحصیلی به ایران بازگشتند.

شروع فعالیت سینمایی پولاد کیمیایی در ۷ سالگی با فیلم سرب مسعود کیمیایی در سال ۱۳۶۷ بود.

دومین تجربه بازیگری پولاد به سال ۱۳۷۳ در فیلمی بنام تجارت ساخته مسعود کیمیایی مربوط می شود.

پولاد کیمیایی بعد از بازی در فیلم تجارت در فیلم های پدرش در نقش های دوم ظاهر شد. در فیلم اعتراض گوشه هایی از توانایی هایش را نشان داد.

او در فیلم حکم عالی بازی کرد و از همه بازیگران قدرتمند فیلم، بهتر ظاهر شد اما حضورش در فیلم گشت ارشاد در سال ۱۳۹۰ سبب شهرت این بازیگر جوان گشت.

Views: 8