زندگی نامه پردیس پور عابدینی/بازیگر جوان سریال آقا زاده و گناه فرشته
زندگی نامه پردیس پور عابدینی/بازیگر جوان سریال آقا زاده و گناه فرشته
پردیس پور عابدینی متولد دهه 70 در تهران است. وی تحصیلاتش تا مقطع دانشگاهی است. شروع فعالیت های هنری پردیس پورعابدینی از تئاتر بوده است و اولین حضور جلوی دوربین در سریال آقازاده در نقش راضیه/مانلی مقدم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، پردیس پورعابدینی بازیگر خوش آینده سینما، در روز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ در تهران به دنیا آمد، او در یک خانواده چهار نفره زندگی میکند و تنها یک خواهر بزرگتر از خود به نام نسیم دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. پدر او بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک است.

تحصیلات پردیس پورعابدینی در رشته بازیگری است و هم اکنون دانشجو می باشد.

شروع فعالیت پردیس پورعابدینی در بازیگری با نمایش شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی مریم ‌برزگر است.پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی نخستین تجربه بازی مقابل دوربین را به کارگردانی بهرنگ توفیقی به دست آورد و خوش درخشیدن او در نقش راضیه(مانلی) و هم بازی شدن با ستارگانی چون نیکی کریمی، امیر آقایی، امین تاریخ، لعیا زنگنه،سینا مهراد توانست شهرت را به دست آورد.

پور عابدینی در مصاحبه ای درباره ی تجربه ی حضور در سریال «آقازاده» گفت: «سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند ، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم.
آقازاده مثل یک دانشگاه بود، درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌ های فراوانی برای من داشت.»

Views: 60