زندگی نامه وحید امیری/حواشی ازدواج
زندگی نامه وحید امیری/حواشی ازدواج
وحید امیری بازیکن خرم آبادی شماره 19 تیم پرسپولیس تهران است که در فصل 95-96 به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر و سوپرکاپ شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،وحید امیری متولد ۱۳ فروردین ۱۳۶۷ در خرم آباد، بازیکن فوتبال است، فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت ورزشی و لیسانس حقوق است.

وحید امیری از جمله فوتبالیست هایی است که در سن بالا به موفقیت رسیده و به همین علت همیشه باصراحت میگوید اولویتش پول است و وقت زیادی برای آینده سازی ندارد.

وحید امیری فوتبال حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ با باشگاه های داتیس و کوثر لرستان آغاز کرد، بعد از آن به گهر دورود و بعد برای مدت دو فصل به نفت مسجدسلیمان پیوست.

وحید امیری در سال ۹۲ با قراردادی دوساله به نفت تهران پیوست. وی اولین گل خود را برای نفت در ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۲ در برابر داماش گیلان به نتیجه رساند که منجر به تساوی ۱–۱ برای هردو تیم شد. اولین پیروزی آسیایی امیری در فروردین ماه ۱۳۹۴ در برابر الشباب عربستان بود که با نتیجه ۳–۰ به سود نفت به پایان رسید. نفت در شهریور ماه همان سال با نتیجه ۲–۱ مغلوب الاهلی شد و از گردونه مسابقه ها حذف شد، تک گل نفت را امیری در دقیقه ۵۰ به نتیجه رساند.

وحید امیری بعد از پایان قراردادش با نفت در سال ۱۳۹۵ با قراردادی ۲ ساله رسما به عضویت باشگاه فوتبال پرسپولیس درآمد؛ پیوستن وحید امیری به پرسپولیس دارای حاشیه های خاصی بود، علیرضا منصوریان که وحید امیری و بیرانوند را بارها ملاقات کرده بود و استقلالی ها این احتمال را می دادند که این دو به باشگاه استقلال می آیند، شدیداً از انتقال وحید امیری به پرسپولیس عصبانی شدند، به طوری که یک مقام مسئول در باشگاه استقلال در گفتگویی به انتقاد از تصمیم وحید امیری پرداخت.

اولین گل وحید امیری برای پرسپولیس، در یک تساوی ۱–۱ در برابر فولاد خوزستان به نتیجه رسید؛ همچنین وحید امیری معمولاً اوت های نزدیک به دروازه رقیب را بصورت بلند می فرستد و موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریفان ایجاد میکند . وحید امیری عملکرد مناسبی در پرسپولیس داشته و بارها در تیم منتخب لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفته است.

وی توانست با پرسپولیس به جمع ۴ تیم برتر فوتبال آسیا صعود کند و به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵و سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ برسد.

وحید امیری نخستین بار ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی در جریان اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که برای آمادگی در جام ملت‌ های آسیا سال ۲۰۱۵ میلادی در کشور پرتغال برگزار می‌ شد، توسط کارلوس کیروش به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

وحید امیری بهمن ماه ۹۵ بطور رسمی ازدواج کرد، طی خبر های منتشر شد مراسم عروسی وحید امیری خیلی شلوغ بود و مهمان های وی مرز چند هزار نفر را پشت سر گذاشته اند.

Views: 30