زندگی نامه هستی مهدوی فر/ورود اتفاقی به دنیای بازیگری و علاقه به فیلمسازی
زندگی نامه هستی مهدوی فر/ورود اتفاقی به دنیای بازیگری و علاقه به فیلمسازی
هستی مهدوی فر متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که ۱۹ سالگی با قاب تلویزیون شروع به کار کرد و سال ۱۳۹۲ به شهرت رسید و بسیار به فوتبال و جام جهانی علاقمند است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،هستی مهدوی فر با نام اصلی مهدخت بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران است، او سالهاست که پدرش را از دست داده و با مادر و برادرانش زندگی می کند.

هستی مهدوی فر در سال ۱۳۸۹ وقتی ۱۹ ساله بود در سریال جراحت جلوی دوربین رفت، او در سریال جراحت ساخته محمدمهدی عسگرپور نقش اکرم دختر زنده یاد امین تارخ را بازی می کرد که عاشق پسرعمویش امیرحافظ با نقش آفرینی یاسر جعفری بود.

هستی مهدوی فر در سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی بازی در سینما را تجربه کرد، او سپس در همان سال فیلم زبان مادری به کارگردانی قربان محمدپور را بازی کرد و در این فیلم در نقش دختری لال درخشید.

هستی مهدوی فر با بازی قابل قبولی که در سریال مادرانه از خود ارائه داد، بسیار مشهور و محبوب شد، او در این سریال نقش رها دختری سرکش داشت که اعتیاد داشته و با چالش‌های زیادی در خانواده و جامعه مواجه بود.

تا کنون بارها خبر ازدواج هستی مهدوی‌فر منتشر شده کـه هیچ‌کدام صحت ندارد. مهدوی‌فر در رابطه با ازدواج و همچنین شایعات مربوط بـه ازدواجش می گوید: «بـه ازدواج خیلی فکر می کنم و هر دفعه بیشتر بـه این نتیجه رسیدم کـه نمی خواهم ازدواج کنم!»

خانم مهدوی‌فر از ابتدا با هدف فیلم‌سازی بـه این عرصه ورود پیدا کرده اسـت و فیلم‌سازی را بیشتر از بازیگری دوست دارد. تلاش زیادی برای رسیدن بـه هدفش انجام داده و ایده ساخت یک فیلم سی‌دقیقه‌ای در برف را در سر می‌پروراند.

Views: 7