زندگی نامه هادی حجازی فر/بازیگر و کارگردان
زندگی نامه هادی حجازی فر/بازیگر و کارگردان
هادی حجازی فر کارگردان، نویسنده و بازیگر مطرح کشورمان 17 خرداد 1355 در خوی متولد شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،هادی حجازی فر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی بازیگر و کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ می باشد و از فیلم های او می توان ایستاده در غبار ، ماجرای نیمروز ، لاتاری ، به وقت شام ، آتابای و منطقه پرواز ممنوع را نام برد .

هادی حجازی فر در کودکی علاقه چندانی به درس و مدرسه نداشت و می گوید؛ “راستش رو بخواهید هر کاری می کردیم تا درس نخوانیم، از کلاس فرار می کردیم و خیلی هم خوش می گذشت.

هادی حجازی فر فعالیت در بازیگری را در دوره‌ی دانشجویی خود، در فیلم «مزرعه پدری» اثر زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور و در نقش شهید زریباف شروع کرد اما در سال ۹۴ با فیلم ایستاده در غبار توانست به خوبی دیده شود.


هادی حجازی فر از کودکی علاقه زیادی به بازیگری و نمایش داشته و در نمایش ها و تئاتر مدرسه حضور فعال داشته تا جایی که بیشترین فعالیتش در کار نمایشی بود و وقت درس خواندن نداشت.


از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کردند و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شدند.
هادی حجازی فر درباره حمایت پدرش از وی گفت: پدرم رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود و اینها جزو معدود شهرهایی بودند که آموزش و پرورش‌، سالن خوبی برای تئاتر داشت. ۶ ماه سال کار می‌ کردیم، تماشاگران‌ بچه‌های کانون‌های مدارس بودند. حتی تماشاگر عمومی هم داشتیم.

هادی حجازی فر ازدواج کرده و یک پسر به نام هامون دارد.

Views: 33