زندگی نامه نازنین فراهانی/از بازیگری تئاتر تا شهرت
زندگی نامه نازنین فراهانی/از بازیگری تئاتر تا شهرت
نازنین فراهانی باز یگر متولد سال 1352 است و فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی است. نازنین فراهانی همچنین هنر آموخته "کانون پانتومیم ایران" به سرپرستی سیروس شاملو است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نازنین فراهانی یکی از بازیگران توانمند در ایران در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۳۵۲ در شهر تهران، می باشد

وی در رشته علوم ارتباطات و گرایش روزنامه نگاری در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده است. هنرآموخته کانون پانتومیم ایران به سرپرستی سیروس شاملو است، همچنین او نسبتی با خانواده بهزاد فراهانی ندارد

او در زمان مدرسه پیشنهاد بازی در یک تئاتر را داشت و در آن زمان توانست وارد تئاتر شود ولی به دلیل علاقه شدیدی که داشت و تکرار این جمله که من بلاخره بازیگر می شوم توانست به این رویا برسد. او به پیشنهاد آقای شاملو به کلاس های پانتومیم ایشان رفت و سپس در تئاتری به نام جنبش عنفیه در کلکته بازی کرد.

بازی خوب او در این نمایش باعث شد که به خوبی دیده شود و سپس در فیلم زیر پوست شهر به کارگردانی رخشان بنی اعتماد دعوت شد و نخستین تجربه سینمایی اش را کسب کرد ولی اوج شهرت او در فیلم از کنار هم می گذریم به کارگردانی ایرج کریمی بود و همچنین یکی از اپیزودهای داستان یک شهر با موضوع ایدز بود که دیده شد.

او به جز بازیگری در تئاتر و سینما، نویسندگی هم می کند و یکی از کارهای او فیلمنامه فیلم مهمونی کامی، فیلمنامه مشترک این سیب هم برای تو همراه با سیروس الوند و سریال همراز فرهاد جم اشاره کرد. او کتاب توکه های آزاد را نوشته است.

Views: 110