زندگی نامه نازنین بیاتی/بازیگر سینما
زندگی نامه نازنین بیاتی/بازیگر سینما
نازنین بیاتی بازیگر جوان ایرانی ۱۵ دیماه سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است.

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است .

او از کودکی فعایت هنری خود را با نقاشی آغاز کرد و دیبلم گرافیک گرفت. علاقه‌اش به حرفه بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی هنرپیشگی استارت خورد. وی  از طریق یکی از دوستانش جهت تست فیلم به دفتر پرویز شهبازی رفت و بدین ترتیب به دنیای بازیگری وارد شد.

نازنین تحصیلات آکادمی خود را در مقطع کارشناسی رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن گذراند.

نازنین بیاتی در سال ۱۳۹۱، زمانی که تنها ۲۳ سال داشت، با بازی در فیلم «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی، وارد عرصه بازیگری شد. او برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

نازنین بیاتی در این فیلم، نقش «سارا» را بازی می‌کند. سارا دختری جوان و کم‌تجربه است که در یک خانواده سنتی زندگی می‌کند. او در جریان یک اتفاق، با «علی» (با بازی نوید محمدزاده) آشنا می‌شود و این آشنایی، زندگی او را تغییر می‌دهد.

بازی نازنین بیاتی در فیلم «دربند» بسیار مورد توجه قرار گرفت و او را به‌عنوان یک بازیگر جوان و بااستعداد معرفی کرد. او با بازی در این فیلم، توانست نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان سینما را به خود جلب کند.

نازنین بیاتی پس از بازی در فیلم «دربند»، در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت.

Views: 32