زندگی نامه میلاد محمدی/عکس میلاد و همسرش
زندگی نامه میلاد محمدی/عکس میلاد و همسرش
مهرداد محمدی یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر بازی می‌کند. میلاد محمدی‌ همچنین سابقهٔ بازی برای تیم ملی فوتبال امید ایران را در کارنامه دارد و یکی از لیدرهای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جایگاه ۲۷ نیز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،میلاد محمدی‌ کشمرزی متولد هفتم مهرماه ۱۳۷۲ در تهران است. میلاد و برادر دوقلویش مهرداد محمدی در حالی متولد شدند که خانواده محمدی ۲ پسر داشتند و با این دو قلو تعداد برادران به ۴ رسید. محمدی‌ها در محله فلاح تهران، از جنوبی‌ترین و محروم‌ترین مناطق شهری پایتخت، رشد کرده و در همین محله فوتبال را نیز شروع کردند.

میلاد محمدی در ۱۴ سالگی فوتبال حرفه ای خود را از تیم های محلی شروع کرد و با بازی در داماش تهران و تیم نیروی زمینی در خدمت سربازی و پیوستن به تیم ذوب آهن سطح فعالیت خودش را ارتقا بخشید؛شروع بازی در تیم ذوب آهن نقطه ی عطف پیشرفت میلاد محمدی بود.

میلاد محمدی بعد از بازی در تیم ذوب آهن (۲۰۱۴_۲۰۱۶) به یکی از بهترین لژیونر های ایرانی تبدیل شد؛او اکنون در تیم اِی ای کِی آتن توپ میزند.

به گفته ی خود میلاد او ۳ برادر و یک خواهر دارد،برادر دوقلوی او،مهرداد هم جزو بازیکنان مطرح کشور است و اکنون در تیم استقلال تهران بازی میکند.

دو برادر بزرگ میلاد در رشته ی پرورش اندام فعالیت میکنند و به نحوی الگوی میلاد برای شروع فعالیت ورزشی بودند.

این بازیکن (میلاد محمدی) در پست دفاع راست (وینگر) بازی میکند و به عنوان یکی از مدافعان گلزن ایرانی شناخته میشود.

میلاد در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی امید و تیم ملی ایران دعوت شد و از آن به بعد در تیم ملی فیکس بوده است و جزء بازیکنان مورد علاقه کارلوس کیروش می‌باشد.

میلاد محمدی روز یکشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ در ۲۶ سالگی با انتشار عکسی رسما خبر ازدواج خود را اعلام کرد و به جرگه متاهلان پیوست.

Views: 70