زندگی نامه میثم ابراهیمی/خواننده محبوب
زندگی نامه میثم ابراهیمی/خواننده محبوب
میثم ابراهیمی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در تهران، خواننده است. در رشته موسیقی فوق دیپلم و در رشته مدیریت فرهنگی لیسانس دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،میثم ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۴ و شهریورماهی می باشد، او در باغلمک (استان خوزستان) زاده شده و اصالتی بختیاری دارد. آقای ابراهیمی در رشته موسیقی و مدیریت فرهنگی تحصیل کرده و حرفه خوانندگی را از سنین کودکی آغاز کرده است.

وی آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر دارد. رابطه ی میثم ابراهیمی با پدرش بسیار صمیمی است و در اکثر کنسرت هایش حضور دارد. میثم ابراهیمی از بچگی به خوانندگی علاقه فراوانی داشته است.

فعالیت خود را بصورت جدی با قرائت قرآن کریم در دوران کودکی شروع کرد تا اینکه با حمایت سید محمد علوی و پدر در کنار درس، وارد عرصه موسیقی شد

در سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۹ ساله بود قطعه آهنگی بنام وطنم را خواند و خودش به مرکز موسیقی بود و همان شب این اثر از صدا و سیما پخش شد، این آهنگ خیلی زود توجهات را به سمت او جلب کرد

در سال ۱۳۸۸ قطعه خونه فیروزه ای را خواند که تیتراژ برنامه ای با همین عنوان از شبکه سه بود، سپس اولین آلبوم خود بنام نبض را در فروردین ۹۲ روانه بازار کرد، شهرت وی با تیراژ سریال دردسرهای عظیم سال ۹۳ دوباره اوج گرفت.

ابراهیمی پس از نزدیک به هفت سال فعالیت موسیقایی، سرانجام ۱۶ دی‌ ماه ۱۳۹۴ نخستین اجرای زنده‌اش در تهران را در سالن همایش‌ های برج میلاد برگزار کرد.

میثم ابراهیمی همچنین در رابطه با خوانندگی اش می گوید: از کودکی می خواندم، عضو گروه سرود بودم و همینطور در هیئت های مذهبی هم می خواندم. اما کلاس موسیقی و آواز در آن زمان زیاد نبود و به فراگیری موسیقی هم بهاء داده نمی شد ولی اکنون اوضاع خیلی بهتر از قبل شده است.

این خواننده پر استعداد هنوز فرد مورد نظر خود را برای یک عمر زندگی پیدا نکرده است، دلیل ازدواج نکردن او زود هنگام بودن این عمل است. عقیده او در این موضوع جلوگیری از پیشرفت وی می‌ باشد.

خواننده معروف کشورمان بیشتر دارای آهنگ های ملایم است و دارای سبک عاشقانه است. گفته است بیشتر طرفدارانش این سبک را دوست دارند و در مصاحبات خود بیان کرده که من ترانه های ریتمیک هم خوانده ام اما تعدادشان خیلی کم است. 

Views: 53