زندگی نامه مهرداد صدیقیان/بازیگر سینما و تلویزیون
زندگی نامه مهرداد صدیقیان/بازیگر سینما و تلویزیون
مهرداد صدیقیان متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد دیپلمه ریاضی و دو جلسه دانشگاه رفته است، از ۱۷ سالگی وارد عرصه هنری شد و حالا سبک جالبی در لباس پوشیدن و توجه به مدلینگ خود دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهرداد صدیقیان در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ در تهران متولد شده است. او فرزند دوم خانواده‌ای چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام مهدیار دارد. مهرداد صدیقیان دیپلم ریاضی فیزیک دارد و تنها دو ترم به دانشگاه رفته و در نهایت انصراف داده است تا به فعالیت حرفه‌ای خود در بازیگری بپردازد.

مهرداد صدیقیان سال ۱۳۸۴ و در سن ۱۷ سالگی در پی فراخوان بازیگری برای بازی در نقش اصلی فیلم هصر جمعه به کارگردانی مونا زندی انتخاب و جلوی دوربین رفت.

سال ۱۳۸۵ با فیلم سینمایی « اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در کنار زنده یاد خشرو شکیبایی بازی کرد که خوشایندترین اتفاق زندگی هنری اش بود.

مهرداد صدیقیان برای بازی در اتوبوس شب کاندیدای بهترین بازیگر آسیا در جشنواره آسیا شد اما از جشن خانه سینما جایزین بهترین بازیگر مرد را به دست آورد .

مهرداد صدیقیان سال ۱۳۹۰ و در سن ۲۳ سالگی با سریال « سقوط یک فرشته» جلوی دوربین رفت که به شدت دیده شد اما اوج شهرت مهرداد صدیقیان در سال ۹۳ و با سریال « مدینه» برایش رقم خورد.

مهرداد صدیقیان ازدواج نکرده و مجرد است.

مهرداد صدیقیان در مورد خصوصیت اخلاقیش می گوید: « کسی که کنار من باشد احتمالا از مودی بودن من اذیت خواهد شد. درست است که هرگز با آدم ها رفتار بدی انجام نمیدهم اما چون برخی اوقات در خودم فرو می روم اطرافیان این حس را پیدا میکنند که نکند آنها کاری کرده اند و من ناراحت شده ام و به نظرم میرسد این ویژگی من برای کسی که کنارم برای همیشه باشد آزار دهنده خواهد شد.»

Views: 35