زندگی نامه مهران احمدی/بازیگر و کارگردان
زندگی نامه مهران احمدی/بازیگر و کارگردان
مهران احمدی متولد ۱ اسفند ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد، از کار در رستوران شروع کرد تا اینکه با نقش شکیب در آوای باران شناخته شد و حالا یک دختر هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهران احمدی در نهمین روز از ماه اسفند سال ۱۳۵۲ و در اواخر فصل سرد زمستان این سال در تهران به دنیا آمد. مادرش اهل نیشابور بوده و به خاطر شغل دبیری پدر مرحومش چند سالی را در نیشابور ساکن شدند و سپس به تهران بازگشتند که همین امر باعث شد تا وی بعدها برای لهجه نقش نعیم در سریال مهرآباد از آن بهره‌مند شود

او در سال ۱۳۷۳ زمانی که ۲۱ سال سن داشت پس از قبولی در دانشگاه و پذیرش در آزمون ورودی تحت مدیریت مرحوم عزت الله انتظامی مجوز حضور در رشته بازیگری را دریافت نمود. مهران قبل از ورودش به دانشگاه و از سال ۱۳۶۹، فعالیتش در تئاتر را آغاز نمود و در تهران و چند شهرستان بازیگری در عرصه نمایش را تجربه کرد. او در سال ۱۳۷۳ به دانشگاه هنر و معماری ورود پیدا کرد و در مقطع کارشناسی رشته بازیگری تئاتر فارغ تحصیل شد.

این هنرمند مطرح کشورمان در سال ۱۳۸۱ ازدواج کرد، همسر ایشان فعالیتی در عرصه هنر ندارد، مهران احمدی و همسرش در سال ۱۳۸۴ دارای یک فرزند دختر به نام باران شدند که راه پدر را ادامه داده و در اولین سریال نمایش خانگی پدرش در مقام کارگردان و بازیگر، نقش دختر او را بازی می کند.

این هنرمند با بازی در سریال های سیمای خانواده مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و با فیلم سینمایی آدم در سال ۱۳۸۵، اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد.

مهران احمدی در کنار بازیگری که جدی ترین حضور او را در دنیای هنر شامل می شود، به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نیز تجربیاتی دارد.

مهران احمدی تا سال ۱۳۹۱، در سریال های تلویزیونی همچون تنها در تاریکی، مهر و ماه، بیابان عشق و تا ثریا نقش آفرینی کرده بود اما با حضور در سریال پایتخت۲ و ایفای نقش بهبود فریبا به چهره شناخته شده تری تبدیل شد، سپس نقش شکیب در سریال آوای باران و سپس سریال پایتخت۳ باعث شهرت بیشتر او شد.

Views: 18