زندگی نامه مهدی پاکدل/زندگی خصوصی+ازدواج مجدد
زندگی نامه مهدی پاکدل/زندگی خصوصی+ازدواج مجدد
مهدی پاکدل (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۹) بازیگر اهل ایران است. او برادر کوچکتر نویسنده حسین پاکدل و عکاس مسعود پاکدل است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهدی پاکدل از بازیگران مشهور ایرانی در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که در تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان و در محله امامزاده زید که اکنون  به هشت بهشت معروف است به دنیا آمد. پاکدل در خانواده ای هنرمند زندگی کرده است. این بازیگر کشورمان دانشجوی انصرافی در رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران است و راه بازیگری را برای آینده اش برگزید.

برادر بزرگ او حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. عاطفه رضوی همسر برادر مهدی پاکدل است که او نیز بازیگر معروف سینما و تلویزیون است.

او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به ‌نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده است.

مهدی پاکدل از دوران نوجوانی علاقه بسیاری به تماشای فیلم داشته و رفتن به سینما از تفریحات مورد علاقه او بود. او به تهران مهاجرت کرده و کار خود را با تدوین آغاز کرد تا در سال ۱۳۳۷۶ با نمایشی بنام «جنبش انفیه در کلکته» به کارگردانی سیروس شاملو اولین تجربه خود را در بازیگری کسب نمود.

مهدی پاکدل با فیلم آبی به سینما راه یافت و مسیر بازیگری خود را به طور حرفه ای آغاز کرد. تا اینکه در سال ۱۳۸۱ با سریال با من بمان وارد قاب تلویزیون شد.

بازی در سریال اولین شب آرامش باعث شناخته شدن بیشتر این بازیگر در میان هنرمندان شد و سریال ستایش به شهرت بیشتر او کمک نموده و او را به یکی از چهره های ماندگار در تلویزیون تبدیل کرد.

مهدی پاکدل ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۳۰ سالگی با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد، آشنایی آنها از فیلم «مصائب دوشیزه» در سال ۱۳۸۵ شروع شده بود ولی در نهایت او و همسرش بعد از ۶ سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در سال ۱۳۹۵ رسانه ای کردند که مدت ها در رسانه های بازتاب زیادی داشت.

مهدی پاکدل در چند سال اخیر بیشتر با رعنا آزادی ور (بازیگر) دیده می شد که خبر ازدواج آنها در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ توسط عاطفه رضوی با انتشار عکسی در فضای مجازی تایید شد.

Views: 21