زندگی نامه منوچهر هادی/ماجرای جنجالی بعد از طلاق
زندگی نامه منوچهر هادی/ماجرای جنجالی بعد از طلاق
منوچهر هادی متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران، کارگردان می باشد، تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است اما از پشت صحنه فیلم ها بعنوان تدارکاتچی شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به مرد شماره یک کارگردانی ایران رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس متولد ۲۸ مرداد سال ۱۳۵۱ در شهر تهران است، این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت ۱۱ نفره ای متولد شد و ۵ خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

منوچهر هادی تحصلات دانشگاهی و مرتبط با فعالیتش را ندارد و توانسته است تا مقطع دیپلم تحصیل کند.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال ۶۳ و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

فعالیت هنری منوچهر هادی به عنوان خوشنویس در تیتراژ برنامه ها شکل گرفت. پس از آن به تدریج به عنوان تدارکات چی در پروژه های سینمایی همکاری کرد. هادی در ۲۱ سالگی و در سال ۱۳۷۲ به دلیل علاقه وافری که به پیشرفت داشت در کلاس های فیلمنامه نویسی بهروز افخمی و کارگاه های فریدون جیرانی شرکت کرد و در حد تجربی دانش سینما را آموخت.

منوچهر هادی از مدیریت تدارکات به دستیاری کارگردان رسید؛ او در سال ۱۳۸۲ در فیلم هزار چشم دستیار کیانوش عیاری و در سال ۱۳۸۴ در فیلم چهارشنبه سوری دستیار اصغر فرهادی بود.

سرانجام هادی موفق شد اولین تله فیلم خود را در سال ۱۳۸۵ به عنوان کارگردان بسازد. این کارگردان باپشتکار پس از ساخت چند تله فیلم دیگر اولین فیلم بلندش را به نام قرنطینه در سال ۱۳۸۶ ساخت که در آن رضا عطاران، حمید گودرزی، افسانه بایگان و نیوشا ضیغمی بازی کرده اند.

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

منوچهر هادی و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در ۲۲ آذرماه سال ۹۵ صاحب فرزندی به نام سوفیا شدند.

یکتا ناصر در آذر ماه سال ۱۴۰۲ اعلام کرد که به مدت یک و نیم سال است که از همسرش منوچهر هادی جدا شده است، یکسال بعد این جدایی دچار حواشی زیادی شد. ماجرا از آنجا شروع شد که یکتا ناصر، بازیگر ۴۵ ساله سینما با صدا و ظاهری آشفته فیلمی از خودش منتشر کرد و در آن توضیح داد همسر سابقش، منوچهر هادی فرزندشان را دزدیده و او هم به کلانتری رفته و قصد شکایت داشته … و البته به موضوع کتک خوردن و خشونت خانگی هم اشاره کرد.

شب سال نو خبر مثل توپ ترکید. بازتاب ویدئوی یکتا ناصر چنان پرحاشیه شد که خبرگزاری قوه قضائیه هم واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان در این خصوص کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.

این گزارش حاکی است: خانم ناصر با حضور در کلانتری۱۲۳ نیاوران شکایت خود را ثبت کرده است. در حال حاضر موضوع عنوان شده فقدان یا آدم ربایی نیست و آنطور که خانم یکتا ناصر اعلام کرده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است با توجه به سن دختر مشترک که ۷سال و سه ماه است و ادعای خانم ناصر مبنی بر اخذ دستور موقت از دادگاه در این خصوص در صورت صحت ادعای خانم ناصر یکتا، به شکایت خانم یکتا ناصر در خصوص عدم تحویل طفل سپرده شده در موعد و مکان مقرر برابر مقررات رسیدگی می‌شود. براساس این گزارش خانم بازیگر در رابطه با ادعای اخیر خود تاکنون مراجعه‌ای به دادگستری نداشته است و صرفا شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.

Views: 35