زندگی نامه مسعود صادقلو/خواننده
زندگی نامه مسعود صادقلو/خواننده
مسعود صادقلو متولد ۱۸ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، خواننده می باشد، اولین بار با فیت دادن شروع به قدم در راه موسیقی زیرزمینی گذاشت، همکاریش اش با رضا شیری و سپس مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای منتشر کرد و خیلی زود دیده شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مسعود صادقلو در ۱۹ فروردین ماه ۱۳۶۵ در تهران و در خانواده ای متوسط متولد شد. مسعود صادقلو یکی از موفق ترین خواننده های پاپ است که با ارائه موزیک هایش در سال ۱۳۹۵ توانست بسیار موفق شود.

مسعود صادقلو قبل از شروع موسیقی چلوکبابی داشت ولی بعد از ورود به عرصه موسیقی کافه شاپ زد و اکنون منبع اصلی درآمدش است. مسعود صادقلو می گوید در تلاش است شعبه دوم را در ولنجک افتتاح کند.

مسعود صادقلو از خردسالی به موسیقی علاقمند بود و در نوجوانی به پیگیری این علاقه پرداخت. در ابتدا آواز کلاسیک را نزد محمد رضا صادقی آموخت و از سال ۹۵ فعالیت جدّی در عرصه موسیقی و خوانندگی را اغاز نمود.

مسعود صادقلو خواننده پاپ با مهدی حسینی مشارکت دارد و همه ی آهنگ هایش دو نفره میباشد و علاقه ای بـه تکی خواندن ندارد. مهدی حسینی از دوستان نزدیک و صمیمی مسعود صادقلو می باشد. مسعود صادقلو با مسعود جهانی هم به عنوان تنظیم کننده آهنگ هایش مشارکت دارد. او با الیاس یالچینتاش خواننده ترک تیز آهنگ دو نفره متتشر کردند.

مسعود صادقلو در دوران نوجوانی جدای علاقه اش به ورزش کشتی، موسیقی را هم دنبال می کرد. وی ابتدا با موسیقی های زیرزمینی پا به دنیای موسیقی گذاشت. صادقلو با حضور در کلاس های آواز کلاسیک محمدرضا صادقی در سال ۱۳۹۵ به صورت حرفه ای فعالیت های موسیقی را در پیش گرفت.

همکاری های او با رضا شیری و مسعود جهانی باعث شد کارهایش زودتر دیده شوند. یکی از اولین آهنگ هایش، «هوس باز» نام دارد. آخر شب، دیونه بازی، زیر بارونا برقص و نیمه گمشده از آهنگ های معروف دیگری هستند که باعث شهرتش شدند. وی توانست حتی بدون گرفتن مجوز برای فعالیتش وارد تلویزیون شود و اجرای زنده ای در کنار رضا شیری در برنامه فرمول یک علی ضیا داشته باشد.

Views: 74