زندگی نامه محمد محبی/ملی پوش فوتبال
زندگی نامه محمد محبی/ملی پوش فوتبال
محمد محبی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که با درخشش در جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن، نام خود را در میان فوتبالیست‌های محبوب ایرانی قرار داده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محمد محبی بازیکن ایرانی فوتبال در ۱۰ بهمن سال ۱۳۷۷ در بوشهر شهرستان دشتستان به دنیا آمده و در پست وینگر بازی میکند

پدرش مهندس کشاورزی و کارمند سازمان جهاد کشاورزی و مادرش خانه دار است.

دو برادر و یک خواهر دارد و در رشته مهندسی نفت در دانشگاه خلیج فارس بوشهر تحصیل می کند

وی از زمان بچگی علاقه شدیدی به فوتبال داشت و از همان دوران استعدادهای کشف نشده خویش را در زمین های خاکی بوشهر نشان همه می داد.

محمد محبی فعالیت حقیقی فوتبالی خویش را از سال ۱۳۸۹ وقتی که ۱۲ سال سن داشت با تیم نوجوانان شاهین بوشهر آغاز کرد و توانست با نشان دادن استعداد فوتبالی فوق العاده خویش، در سال ۱۳۹۶ در تیم اصلی شاهین بوشهر در لیگ آزادگان بازی فوتبال انجام دهد.

وی پس از مصدومیت دژاگه به جای وی تعویض و وارد زمین گردید که توانست یک گل برای ایران بزند.

محمد محبی پس از ۶۴ بازی موفق برای تیم سپاهان و به ثمر رساندن ۱۲ گل با قراردادی سه ساله به عضویت باشگاه سانتا کلارا در لیگ برتر پرتغال درآمد.

شانس حضور او در تیم ملی برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ اتفاق افتاد که توسط ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و اولین بازی رسمی خود را در همان سال مقابل تیم کامبوج انجام داد.

گلزنی این بازیکن جوان در این مسابقه محبی را به یکی از ستاره‌های تیم ملی تبدیل کرد و این در حالی بود که تیم پرسپولیس و مسئولان تیم ملی امید نام او را از لیست خود خط زده بودند.

محمد محبی در پست وینگر بازی می‌کند؛ خود این فوتبالیست جوان آینده‌دار در یکی از مصاحبه‌های خود عنوان کرده بود که دوست دارد یک بازیکن آزاد بوده تا بتواند در تمام نقاط زمین تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

محمد محبی در حال حاضر مجرد است و هیچ خبر رسمی درباره ازدواج او و یا عکس محمد محبی و همسرش منتشر نشده است.

Views: 39