زندگی نامه محمد اصفهانی/خانواده+شغل
زندگی نامه محمد اصفهانی/خانواده+شغل
محمد اصفهانی از جمله چهره‌های موفق، مجرب و موجه موسیقی پاپ پس از انقلاب است. او به عنوان بهترین خواننده پاپ دهه 80 از سوی مجله ترانه‌ماه، اولین و تنها نشریه تخصصی موسیقی پاپ ایران و به عنوان بهترین خواننده تیتراژ سال 91 از طرف موسیقی ما به خاطر تیتراژ سریال یه تیکه زمین انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محمدمهدی واعظ اصفهانی معروف به محمد اصفهانی (زاده ۱۴ تیر ۱۳۴۵ در تهران)، پزشک، خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی است. او از خانواده‌ای اصالتاً اصفهانی در تهران به دنیا آمد. محمد اصفهانی از دانشگاه علوم پزشکی ایران به سال ۱۳۷۶ فارغ‌التحصیل شد.

محمدمهدی تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در مدرسه علوی به پایان برد و در مسابقات قرآن قبل از انقلاب در رده نوجوانان مقام کسب کرد. به خاطر کسب مقام در مسابقات قرآن قرار شد به کویت اعزام شود که این سفر به خاطر مخالفت مادرش لغو شد. محمدمهدی به دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه یافت و در سال ۱۳۷۶ فارغ‌التحصیل شد. وی متأهل است و سه فرزند دارد. او با بهره‌مندی از مکتب محمدرضا شجریان و علی جهاندار موسیقی ایرانی آموخت. اصفهانی ابتدا با اجرای آثاری روی اشعار شعرای معاصر مانند فریدون مشیری و همچنین اجرای تیتراژ سریال، پا به عرصه خوانندگی گذاشت.

محمد اصفهانی یکی از استعدادهای بی نظیری که دارد کار در قلم و خوشنویسی می باشد محمد به دلیل خط زیبایش توانست وارد عرصه رادیو شود و در آنجا حرفه و پیشه نویسندگی را ادامه دهد همچنین این خواننده شریف و محترم، مدرک غریق نجات را هم دارد.

Views: 10