زندگی نامه محمدرضا فروتن/حواشی و ناگفته ها
زندگی نامه محمدرضا فروتن/حواشی و ناگفته ها
محمدرضا فروتن متولد ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران ؛ بازیگر ، خواننده و صداپیشه است، فارغ التحصیل دکترای رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۲۶ سالگی با سریال وارد عرصه هنری شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محمدرضا فروتن در ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران متولد شد. او بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است. فروتن دکترای روان شناسی سلامت خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت، محمدرضا در یک خانواده هفت نفره بزرگ شده است، او چهار خواهر دارد و تک پسر می باشد.

اوایل دهه ۷۰ به واسطه یکی از دوستانش که عکاس فیلم ها و سریال ها بود به بهرام کاظمی کارگردان که برای نقش کوتاهی در فیلمش به دنبال یک بازیگر تازه کار می گشت، معرفی شد، پس از اجرای نخستین پلان فیلم هدف سال ۱۳۷۳ و تشویق کاظمی، به کلاس های آزاد بازیگری رفت و زیر نظر حمید سمندریان آموزش دید.

بازی او در یکی از قسمت های سریال سرنخ (قسمت تماشاخانه) به قدری تأثیر گذار بود که چند دقیقه بعد از پخش از تلویزیون، پیشنهاد بازی در فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی به او می شود.

فروتن در سال ۱۳۸۰ با سحر ابراهیمی ثابت ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج فرزندی است که برخی مدعی می شوند اکنون با همسر فروتن زندگی می کند.

شایعات و ادعاهای تایید نشده ای در مورد تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در شبکه های اجتماعی منتشر شد. بر ادعای برخی کاربران در توییتر، عمل تغییر جنسیت فروتن، دو ماه پیش در آلمان اتفاق افتاده است.

در پیام های اولیه نقل شده بود برخی از بستگان محمدرضا فروتن این موضوع را تایید کرده اند. اما نامی از آنها برده نشد و هیچ واکنش تایید یا تکذیبی به همراه نداشت.

تا اینکه با پست فروتن در پیج اینستاگرام خود این موضوع را کاملا رد کرد و شایعه ای بیش ندانست.

Views: 14