زندگی نامه محسن یگانه/خواننده محبوب
زندگی نامه محسن یگانه/خواننده محبوب
محسن یگانه متولد گنبد کاووس، خواننده ودانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در ترم شش است، دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر بنام کمیل دارد، خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است، مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محسن یگانه متولد ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در گنبد کاوسس است او خواننده سبک پاپ ایرانی می باشد. محسن فرزند یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگتر از خودش دارد که پزشک و دندانپزشک هستند.

پدر محسن یگانه فرزند شهید شده است. او در زمان دفاع مقدس، جذب نیروهای بسیج شد و هنگامی که محسن ۱۰ ماهه بود پدرش در ۲۳ اسفند سال ۶۴ در ۳۵ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

محسن یگانه کار خود را در دنیای موسیقی با یادگیری گیتار آغاز کرد. او در سال ۷۹ و در حالی که فقط پانزده سال سن داشت یادگیری ساز گیتار آن هم بدون استاد و کلاس را شروع کرد. محسن یگانه به خاطر وضعیت فرهنگی خاص خانواده خود و با توجه به اینکه فرزند شهید بود شرایط شرکت در کلاس های موسیقی را نداشت.

به همین دلیل با استفاده از استعداد سرشار و ذوق هنری و البته علاقه شدیدش به موسیقی این ساز را به صورت تجربی و با تکیه بر خودش یاد گرفت. بعد از مدتی تمرین و صرف وقت مهارت او به حدی رسید که حتی به تدریس گیتار هم روی آورد!

البته فعالیت او با همین یک ساز پایان نیافت؛ محسن یگانه به مرور کیبورد، پیانو و حتی مهارت های خاص موسیقی الکترونیک را به خوبی آموخت. البته فعالیت او در حوزه موسیقی الکترونیک چندان با سبک فعالیت های دیگرش همخوانی ندارد و به همین دلیل این حوزه از موسیقی را بیشتر در خلوت و به خاطر دل خودش پیش می رود. با این حال طبق گفته خود محسن یگانه موفقیت در موسیقی الکترونیک از آرزوهای بزرگ اوست!

اولین ترانه ای که محسن یگانه بر روی آن کار کرد ترانه ای معروف و محبوب به نام “نشکن دلمو” بود. این ترانه با همکاری محسن یگانه و محسن چاوشی تهیه شد. ترانه سرایی و آهنگسازی این کار بوسیله محسن یگانه و تنظیم آن نیز توسط محسن چاوشی انجام شد.

نخستین آلبوم منتشر شده از محسن یگانه  “سال کبیسه” نام داشت که به صورت زیر زمینی و بدون مجوز رسمی روانه بازار شد. پس از انتشار این آلبوم محسن یگانه به سوی انتشار آهنگ های تکی متمایل شد. البته همین آهنگ ها هم برای اینکه پراکنده نباشند به مرور زمان در کنار هم جمع می شدند و با عنوان آلبوم بر روی وب سایت های موزیک قرار می گرفتند تا مخاطبان از آنها استفاده کنند.

محسن یگانه در نوروز ۱۳۸۹ اعلام کرد که ازدواج کرده است. محسن یگانه در ۱۴ آبان ۱۳۹۳ صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد. به همین دلیل نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.

Views: 24