زندگی نامه محسن چاوشی/خواننده محبوب
زندگی نامه محسن چاوشی/خواننده محبوب
محسن چاوشی متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر، خواننده است، تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم حسابداری بیشتر ادامه نداده است، دو خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند پنجم است اصالتا کردتبار هستن پدرش در خرمشهر کارمند شرکت نفت بود

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محسن چاوشی در هشتم مرداد سال ۱۳۵۸ در شهر خرمشهر به دنیا آمده است او کرد تبار است و فرزند پنجم خانواده می باشد و سه برادر به نام های مهراد، فرهاد و هوشنگ و دو خواهر دارد، با مهاجرت پدرش به شرکت نفت خرمشهر او در آنجا به دنیا آمد.

اما در سن ۴ سالگی به کرمانشاه و سپس مشهد و در آخر به تهران آمدند، در طول زندگی و کودکی اش سختی های فراوانی کشیده و به گفته خود در اطراف حرم حتی به دست فروشی پرداخته است، او که علاقه ای به تحصیل نداشته تا مقطع دیپلم بیشتر ادامه نداده اما عاشق موسیقی بوده و از دوره راهنمایی خود را به موزیک و خوانندگی علاقمند دیده.

سرانجام در سال ۱۳۶۲ به شهر مشهد رسیدند و تا سن بیست سالگی، در شهرک شهید بهشتی ساکن شدند.

زندگی در مشهد در دوران جنگ بسیار دشوار بود و تنها سرگرمی محسن فوتبال و بازی با لاستیک تراکتوری بود. علاقه‌ای به درس خواندن نداشت و درس پنجم را دو بار تکرار کرد و در مقطع راهنمایی را به زور گذراند. از دوران راهنمایی، او علاقه شدیدی به گوش دادن موسیقی پیدا کرد و به تدریج با سازهای کودکانه و کیبورد، آهنگ‌ها را برای خود می‌ساخت و می‌خواند.

بعد از اتمام خدمت سربازی، در خدمت به عنوان تشریفات موسیقی به عنوان دژبان ساکسیفون آلتو بود. آشنایی او با چند نفر از جوانان فعال در زمینه موسیقی، او را به استودیوهای خانگی سوق داد. در آنجا، به پیشنهاد یکی از دوستان، آهنگ “کفتر چاهی” را اجرا کرد و پس از مدتی، چند قطعه از شعرهای مریم حیدرزاده و حمید مصدق را در قالب یک آلبوم و برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد ارسال کردند. متأسفانه به دلیل استاندارد نبودن اثر، مجوز رد شد.

اما به طور اتفاقی، آلبوم در اینترنت منتشر شد که باعث شناخته شدن محسن چاوشی و معروفیت وی بود. آهنگ “نفرین” با شعر مریم حیدرزاده، او را در آن زمان به شهرت رساند.

محسن چاوشی در سال ۸۸ با اسپاکو یوسفی ازدواج کرد و آن‌ها صاحب یک فرزند پسر به نام زانکو شدند. بسیاری از افراد می‌گویند که او از عشق زخمی شده است یا قطعا تجربه‌ای از ناکامی عاطفی داشته که باعث می‌شود آهنگ‌هایش اینقدر غمگین و پرسوز باشند؛ اما این ادعاها به هیچ وجه درست نیستند.

اسپاکو یوسفی همسر سابق محسن چاووشی خواننده ایرانی برای اولین بار در فیلم تلویزیونی سه سپید بازی کرده است. به تازگی خبری مبنی بر جدایی محسن چاووشی از همسرش منتشر شده است گفته می شود که تیتر این خبر اشتباه است و و باید بنویسند همسر سابق محسن چاوشی زیرا مدت هاست که اسپاکو یوسفی و محسن چاووشی از هم جدا شده اند.

Views: 11