زندگی نامه محسن ابراهیم زاده/از قرائت قرآن تا خوانندگی
زندگی نامه محسن ابراهیم زاده/از قرائت قرآن تا خوانندگی
محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تربت حیدریه ، خواننده است,، تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از قرائت قرآن شروع و به خوانندگی رسید سپس با تلوییون به شهرت رسید و حالا بعد از مرتضی پاشایی به شدت محبوب شده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز، محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ است. او در یک خانواده شش نفره در تربت حیدریه در ۱۴۵ کیلومتری مشهد مقدس به دنیا آمد.

خانواده او مدتی در کرج زندگی می کردند اما اکنون در شهر قدس در غرب تهران ساکن هستند. ابراهیم زاده، سه خواهر به نام های محدثه، مطهره و مهسان دارد. علاقه شدید ابراهیم زاده به موسیقی در همان دوران کودکی آشکار شد. این علاقه، او را در ۱۴ سالگی به سمت قرائت قرآن کشید و قاری قرآن شد.

محسن ابراهیم زاده از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود  آموختن قرآن را فراگرفته و بعد از آشنایی با مسایلی چون صوت و ترتیل رفته رفته صدایش را وارد حوزه موسیقی کرده و در نهایت در سال ۸۳ وقتی ۱۷ ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد.

مدرک تحصیلی محسن ابراهیم زاده دیپلم است. او به دلیل علاقه شدید به موسیقی و خوانندگی فعالیت خود را به صورت تجربی شروع کرده و در کلاسهای خوانندگی و همچنین گیتار ادامه داده و سپس به صورت حرفه ای به موسیقی پرداخته است.

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و در چندین برنامه تلویزیونی اعلام کرده قصدی برای ازدواج نداشته و می خواهد به صورت جدی به موسیقی بپردازد.

محسن ابراهیم زاده در سال ۸۸ بـه طور جدی وارد کلاس‌های آکادمیک موسیقی و آواز شد و پرورش صدا را نزد استاد مهدی شمس نیکنام گذراند. استاد نیکنام کـه در طول دوران حرفه‌ای خود نگاه ویژه‌ای بـه استعدادهای ساکن شهرستان و شهر هـای کوچک تر نسبت بـه پایتخت داشته، آوازخوانی رابه ابراهیم زاده آموخت.

محسن ابراهیم زاده اولین کنسرت خود را در شهریور ۱۳۹۴ در شهر کرج برپا کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد.

سپس او بعد از وقفه ای نسبتاً طولانی در دی ماه سال ۱۳۹۶ در سالن میلاد تهران کنسرت خود را اجرا کرد و بعد از آن در شهرهای کرج، بم، رفسنجان و کیش نیز کنسرت هایی داشت.

اولین بار فروش بلیط او در کنسرت تهران رکورد فروش بلیط را شکست و تمام اجراهای او در شهرستان ها با استقبال بی نظیری روبرو است.

Views: 31