زندگی نامه مازیار فلاحی/از کارگردانی تا خوانندگی حرفه ای
زندگی نامه مازیار فلاحی/از کارگردانی تا خوانندگی حرفه ای
مازیار فلاحی متولد ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در کرج، خواننده و ترانه سرا است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس می باشد کار هنری را با کارگردانی شروع کرد و با خوانندگی به اوج شهرت و ثروت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مازیار فلاحی متولد ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در کرج، خواننده و ترانه سرا است. فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است هم زمان با دانشگاه از سال ۷۳ تا ۷۵ دوره های کارگردانی هم شرکت کرده و با رتبه عالی فارغ التحصیل شده است و یک فیلم کوتاه نیز ساخته است.

فعالیت هنری خودرا با ساخت فیلم کوتاه مطرود شروع کرد، سپس موسیقی را درکنار استاد حمیدرضا دیبارز بمدت ۶ سال آموخت و شروع به ترانه سرایی و آهنگسازی کرد ودر گروه کر دانشگاه تربیت مدرس شد

تئوری موسیقی، سلفژ، ارکستراسیون و موسیقی مکتوب را نزد حمیدرضا دیبازر به مدت ۶ سال فرا گرفت. در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری مهدی قاسمی درآمد. دروس آواز جمعی و تکنیک‌های آواز را نزد ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند، و گیتار کلاسیک را نزد فرزانه رجایی و آیلین ارجمند و نوازندگی پیانو را نزد علیرضا حشمتی افشار ادامه داد.

در اسفند ماه ۱۳۸۶ به دعوت قاسم جعفری آهنگ‌ها و ترانه‌های فیلم مجنون لیلی را نوشت که آغاز فعالیت خوانندگی رسمی وی در عرصه سینما و موسیقی می‌باشد.

از جمله کارهای وی می‌توان به: ساخت موسیقی متن، ترانه‌ها وخوانندگی فیلم‌های دو راه حل برای یک مسئله «به سفارش یونیسف»، مدرسه‌ای برای دیگران، نبش قلب، ققنوس «تلویزیون»، تیتراژ سریال لحظه دیدار «شبکه جام جم»، فیلمهای به‌دنبال خوشبختی، دلواپسی، بی وب ، سر سپرده، تیتراژ فیلم سینمایی دختران، سریال قلب یخی، فیلم سینمایی پروانگی اشاره کرد.

آلبوم ” قلب یخی ” اولین آلبوم رسمی موسیقی او است. او در ۴ شهریور ۱۳۹۲ دومین آلبوم رسمی خودش با نام لعنت به من را روانه بازار کرد.

مازیار فلاحی تاکنون کنسرت‌های زیادی در شهرهای بزرگ ایران و همچنین کانادا و دبی اجرا کرده است. مازیار در شب یلدای ۱۳۹۲ نیز آهنگ لیلا را منتشر کرد؛ که ترانه آن را «یاحا کاشانی» سروده و «امیر توسلی» عهده دار تنظیمش بوده است.

Views: 11