زندگی نامه لیندا کیانی/بازیگر سینما و تلویزیون
زندگی نامه لیندا کیانی/بازیگر سینما و تلویزیون
لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون و متولد 23 شهریور سال 1359 در شهر آبادان است. او یک خواهر و 4 برادر دارد. لیندا مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگه مفید دارد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است.

او علاقه خاصی به فوتبال دارد و جزو بازیگرانی است که برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ به برزیل و در جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه سفر کرده است.

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش “مهتاب”، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

وی تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و فیلم سینمایی ناسپاس،به ایفای نقش پرداخته‌است.اخرین اثر وی پایتخت۲ است که نوروز ۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد.

لیندا کیانی در برنامه کودک شو به تاریخ خرداد ۹۹ اعلام کرد که چند ماهی است که ازدواج کرده است اما از مشخصات و تصاویر همسر او اطلاعی در دست نمی باشد.

لیندا کیانی از علاقه مندان پر و پا قرص فوتبال است  به طوری که برای تماشای مسابقات فوتبال و حمایت از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ به برزیل سفر کرد و در جام جهانی ۲۰۱۸ عازم روسیه شد.

او در جام جهانی فوتبال ۲۱۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا به همراه برخی هنرمندان دیگر تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند که در آن بازی نیجریه حریف ایران بود. لیندا کیانی در بین ۲ تیم پرطرفدار پایتخت طرفدار پرسپولیس است.

Views: 35