زندگی نامه فرشته سرابندی/بازیگر
زندگی نامه فرشته سرابندی/بازیگر
فرشته سرابندی متولد ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد، فعالیت خود را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد سپس به تئاتر رفت و حالا در سینما و تلویزیون بازی می کند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فرشته سرابندی، متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۹ در شیراز، یک بازیگر ایرانی در عرصه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون است. فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه از دفتر انجمن سینمای جوانان ایران آغاز کرده است.

در ادامه، به رشتهٔ تئاتر علاقه‌مند شده و در این زمینه تحصیلات خود را آغاز کرده است. علیرغم اخذ مدرک کارگردانی، تمرکز اصلی او بر بازیگری است که در این حوزه به شهرت و موفقیت رسیده است.

او فعالیت هنری خود را از دفتر انجمن سینمای جوانان ایران، با ساخت فیلم کوتاه آغاز می کند. سپس به رشته‌ی تئاتر گرایش پیدا کرده، در این زمینه به تحصیل می‌ پردازد و علیرغم گرایش کارگردانی، نهایتاً به بازیگری رو می آورد.

سرابندی بازیگری را با بازی در نمایش «مکبرد» به کارگردانی تاجبخش فنائیان در سال ۱۳۶۸ آغاز کرد.

او در چندین سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی ایفای نقش کرده که از جمله‌ی آنها می‌توان به «بچه‌های آسمان»، «داستان یک شهر»، «ارتفاع پست»، «نسیم وصل»، «یوسف پیامبر»، «وقت اضافه»، «تنهایی»، «نخل سوخته»، «شوق پرواز»، «پیچ تند»، «آسمان مال من است»، «دل شوره»، «دوردست‌ها»، «چرخ فلک» و … اشاره کرد.

Views: 6