زندگی نامه علی یاسینی/خواننده پاپ
زندگی نامه علی یاسینی/خواننده پاپ
علی یاسینی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۵ در تهران، خواننده می باشد فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که با نواختن گیتار موسیقی را شروع کرد و حالا کنارخ واندن بعنوان آهنگساز و ترانه سرا نیز بسیار پر طرفدار شده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علی یاسینی خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی در تاریخ ۱۴ آذر ماه ۱۳۷۵ در تهران متولد شد. وی در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد.علی یاسینی فارغ التحصیل رشته معماری می باشد. قد علی یاسینی ۱۹۳ سانتیمتر است.

او در ابتدا فعالیت خود را با گیتار شروع کرد و در حال حاضر به عنوان آهنگساز و ترانه سرا بسیار پرطرفدار و محبوب شده است.او فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ و زمانی که ۱۲ ساله بود با یادگیری گیتار شروع کرد. پس از آن کم و بیش درگیر ترانه‌ سرایی شد تا این که در سال ۱۳۹۴ و زمانی که ۱۸ سال داشت، آهنگ افسردگی را منتشر کرد و به این گونه توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و به شهرت نسبتا خوبی رسید

او یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۵، آهنگ تلخ را منتشر کرد و به این گونه توانست به شهرت بسیار زیادی برسد و طرفداران زیادی را در سراسر کشور به دست آورد. در حال حاضر علی یاسینی به یکی از خوانندگان موفق و محبوب اهل ایران تبدیل شده است.

علی یاسینی در ۲۱ اسفد ۱۳۹۷ در حالی که ۲۲ ساله بود به عنوان جوانترین خواننده پاپ توانست نخستین بار در تالار وزارت کشور روی صحنه برود.

او در این کنسرت منتخبی از قطعات محبوب خود را اجرا کرد تا اینکه بصورت جدی از سال ۱۳۹۸ در اغلب شهرهای ایران تجربه برگزاری کنسرت را دارد.

یاسینی تجربه آهنگسازی برای خوانندگان مشهور را نیز در کارنامه خود دارد.

آهنگسازی و شعر آهنگ من و اصلا ندید برای محمدرضا گلزار ، آهنگسازی و شعر برای آهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری و یه چیزی میگه نه برای یاسین ترکی از جمله کارهای وی می باشد.

Views: 89