زندگی نامه علی لهراسبی/داستان زندگی و شغل دوم
زندگی نامه علی لهراسبی/داستان زندگی و شغل دوم
علی لهراسبی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۵۵ در تهران ، خواننده و آهنگساز است، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می باشد که از قرائت قرآن و گروه سرود شروع کرد و حالا سلطان تیتراژ ایران است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علی لهراسبی در ۲۰ فروردین زاده شد. او نخستین فرزند خانوادهٔ شش‌نفره‌شان بود. پدرش از بازنشتگان نیروی هوایی و مادرش خانه‌دار بوده‌است.

در رشتهٔ الکترونیک به تحصیل پرداخت و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می‌باشد. وی هم‌اکنون بیش‌تر در زمینهٔ تبلیغات و موسیقی فعال است. وی هم‌چنین یکی از مدیران پروژهٔ یکی از شرکت‌های نامدار تبلیغاتی است.

پیانو را نزد مهرداد تاج‌کریمی آموخت. سپس به فعالیت در عرصهٔ آهنگسازی کودکان و نوجوانان پرداخت و در یک گروه کرال دانشجویی عضویت یافت.

پس از مدتی فعالیت‌ها جسته‌گریخته در عرصهٔ موسیقی تصمیم می‌گیرد تا فعالیت‌هایش را به طور جدی پی بگیرد. در سال ۱۳۷۹ شماری از آثارش را برای سنجش به دست مسئولین وقت صداوسیما می‌دهد و اندکی بعد با موافقت آن‌ها برای همکاری روبرو می‌شود و اجرای تیراژ سریال «کلبه سپید» به عنوان اولین حرکت رسمی او در عرصهٔ موسیقی پاپ امروزی رقم می‌خورد.

بعد از شناخت نسبی در بین مردم ، سال ۱۳۸۴ اولین آلبوم خود بنام دریایی ها را با همکاری محمدرضا چراغعلی به بازار موسیقی پاپ عرضه کرد او یک سال بعد آلبوم دوم خود بنام مثلث را منتشر کرد تا اینکه در ۱۴ و ۱۵ شهریور ۸۶ بزرگترین کنسرت او در جزیره کیش برگزار شد.

بزرگ ترین کنسرت او در شب های ۱۴ و ۱۵ شهریور ۱۳۸۶ در مجموعه کاخ سعدآباد برگزار شدند.پس از آن آلبومی به نام «١۴» در پاییز سال ۱۳۸۸ منتشر شد. او همچنین خوانندگی تیتراژ مجموعه های تلویزیونی دیگری از جمله دلنوازان و فاصله ها را بر عهده داشته است.

او بعد از این ها با همکاری شادمهر عقیلی دست به ساخت آلبومی با نام «تصمیم» گرفت.قطعه «چشمامو می بندم» و «رؤیا» جزء بهترین کارهای علی لهراسبی در بین چند آلبوم منتشر شده از وی شناخته شد. این آلبوم نیز حواشی زیادی را برای وی ایجاد کرد،از جمله ممنوع الکاری ۵ ساله را به دنبال داشت. باعث لغو کنسرت ها و اجراهای زنده شد.

موسیقی شغل دوم علی لهراسبی است و شغل اصلی اش کار تبلیغات است. علی لهراسبی یکی از مدیران پروژه یک شرکت تبلیغاتی نامدار است و شما میتوانید ایده های خلاقانه وی را درمیان تیزر های تلویزیونی جستجو کنید!

Views: 30