زندگی نامه علی عبدالمالکی/خواننده پاپ
زندگی نامه علی عبدالمالکی/خواننده پاپ
علی عبدالمالکی قبل از انتشار آلبوم رسمی اش هشت کنسرت زنده، مجاز و بزرگ اجرا کرده است که رکورد کنسرت قبل از اولین آلبوم مجاز را در ایران شکسته است. علی عبدالمالکی اولین کنسرتش را در اواخر سال ۱۳۹۰ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علی عبدالمالکی متولد ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در شهر تهران است. او ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده پاپ ایرانی می باشد. طرفدارانش به او لقب وسعت صدای ایران را داده اند. علی تا مقطع دیپلم درس خوانده است. او یک خواهر و یک برادر دارد. پدرش را در کودکی از دست داد و مادرش را هم در سال ۹۷ از دست داد.

او از زمان کودکی به خوانندگی و موسیقی بسیار علاقه داشت و در جمع دوستانش گیتار می زد و می خواند و به دلیل صدای خوبی که داشت، دوستانش او را تشویق به خوانندگی کردند.

علاقه او به موسیقی باعث شد که در پی یافتن یک تنظیم کننده حرفه ای باشد و به همین دلیل با دنبال کردن بخش نیازمندی های روزنامه با سروش اس جی ترک آشنا شد. این آشنایی باعث انتشار آلبوم خدانشناس شد که ۸ قطعه داشت و سپس آلبوم دیگری به نام نامسلمون بود که هر دو بسیار موفق شدند.

این خواننده ، نخستین کنسرت خود را در اواخر سال ۱۳۹۰ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

عبدالمالکی در چند سال اخیر با خواندن آهنگ‌های «بازم دلم گرفته»، «یا هیشکی یا تو»، «وایسا» و «مرسی که هستی» موجب افزایش محبوبیت خود شده‌است.

شش کنسرت بزرگ و رسمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و دو کنسرت بزرگ و زنده در کیش برگزار کرده‌است که مورد استقبال زیاد دوستداران موسیقی پاپ ایرانی قرار گرفته‌است.

علاوه بر این وی کنسرتهای زنده و بزرگی را در شهرهای یاسوج، سرعین، زنجان، ایلام، تبریز، ارومیه، خرم‌آباد و … برگزار کرده‌است

وی مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است.

Views: 20