زندگی نامه علیرضا کمالی/حواشی ازدواجش با دنیا مدنی
زندگی نامه علیرضا کمالی/حواشی ازدواجش با دنیا مدنی
علیرضا کمالی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با سریال «پوست شیر» به اوج شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علیرضا کمالی با نام اصلیِ علیرضا کمالی نژاد متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران است. او فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد. 

علیرضا در خانواده ای فرهنگی-ورزشی به دنیا آمد.وی تنها فرزند خانواده اش می باشد. مادرشان فرهنگی هستند و پدرشان (علی اصغر کمالی نژاد) قهرمان ملی پرورش اندام ایران بودند و قهرمان جهان در این رشته. علیرضا پدرشان را از دست داده اند .

علیرضا کمالی در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته است. به گونه ای که پس از سه سال همکاری با این مرکز به عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب و معرفی گردید. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ و در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی می باشد که وی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می نمود.

اولین تجربه بازیگری کمالی نژاد با بازی در نقش شمایل علی اکبر در سریال ثارالله به کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی مجتبی فرآورده شکل می گیرد. این پروژه در دی ماه سال ۸۲ متوقف می شود و این امر باعث می شود اولین بازی و تصویر تلویزیونی وی پخش نگردد.

وی در سال ۱۳۸۷ در فیلم سینمایی ملک سلیمان ایفای نقش کرد که با نقدهای مثبتی همراه بود. وی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان نیز به ایفای نقش پرداخته است.

زندگی علیرضا حاشیه های زیادی داشته است. پررنگ ترین حاشیه زندگی او شایعه ازدواجش با دنیا مدنی بود. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان و هنرپیشه است. عکس هایی از آنها در کنار هم در سایت ها منتشر شد که نشان می داد روابط بسیار نزدیکی با هم دارند و حتی شایعه ازدواج آنها هم منتشر شد اما مدتی بعد این شایعه تکذیب شد.

هرچند علیرضا حاضر نشد درباره آن صحبت کند اما دنیا مدنی در مصاحبه ای گفت که با علیرضا کمالی نژاد رابطه ای جدی داشته که به سرانجام نرسیده است.

علیرضا کمالی در سال ۱۴۰۱ با بازی در سریال پربیننده پوست شیر در نقش رضا پروانه شهرت خود را دوچندان کرد.

Views: 330