زندگی نامه علیرام نورایی/همسرو فرزندان
زندگی نامه علیرام نورایی/همسرو فرزندان
علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علیرام نورایی بازیگر ایرانی متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۵۶ اهل تهران است . او بازیگری را از دوران دانشجویی شروع کرده و سابقه ی اجرا هم دارد .

دارای مدرک معادل فوق دیپلم رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه جهاد است.

وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ , با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

وی تا کنون در سریال‌ های آسپرین (مجموعه نمایش خانگی) پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، سینمایی سیب ترش، قلاده‌های طلا، پله، همیشه سینما و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در اپیزودهای شب شکار، گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی، بعضی آرزوها بازی کرده‌است.

او درباره معنای نامش می گوید: پدرم این نام را ابداع کرده، یعنی در مرام حضرت علی و پرورش یافته به دست علی، در دوران مدرسه چندان با این اسم راحت نبودم و اذیت می شدم، وقتی بزرگ‌‌ تر شدم تازه فهمیدم والدینم چه اسم زیبایی برایم انتخاب کرده‌ اند.

نورایی همچنین مربی ورزش پارکور در قاره کهن است. او در زمینه ورزشهای رزمی نیز فعالیت دارد. 

علیرام نورایی در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۳ ساله بود با «صبا تاجیک»مدل ۲۲ ساله ازدواج کرد، خانم تاجیک مدتی در فضای مجازی مشهور بود و حاصل این ازدواج یک فرزند به نام نویان است.

Views: 5