زندگی نامه عرفان طهماسبی/خواننده
زندگی نامه عرفان طهماسبی/خواننده
عرفان طهماسبی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۷۷ در شوشتر، خواننده و آهنگساز است، تحصیل کرده کارشناسی ابزار دقیق می باشد که خوانندگی را از کافه و رستوران های اهواز شروع کرد و با شرکت در برنامه عصر جدید نام خود را به عنوان پدیده خوانندگی مطرح نمود

به گزارش پایگاه خبری شباویز،عرفان طهماسبی، متولد ۲۵ شهریور ۱۳۷۷ در شوشتر، یک خواننده، آهنگساز و هنرمند ایرانی است که به ویژه در زمینه موسیقی محلی شناخته شده است. وی تحصیلات خود را در رشته‌ی ابزار دقیق اخذ کرده و در کنار تحصیلاتش، به تلاش در زمینه موسیقی نیز پرداخته است.

آغاز فعالیت خوانندگی او از جاهایی چون کافه‌ها و رستوران‌های اهواز به عنوان یک خواننده آغاز شد. اما شهرت و شناخت وسیع‌تر به او پس از شرکت در برنامهٔ تلویزیونی “عصر جدید” دست داد. وی در این برنامه با اجرای قطعات موسیقی خود، توانست توجه بسیاری از مخاطبان و علاقه‌مندان به موسیقی را به خود جلب کند.

علاقهٔ او به موسیقی از دوران کودکی شروع شده و به‌طور جدی به اجرا و خوانندگی پرداخته است. او با وجود محدودیت‌ها و عدم امکانات موسیقی در خوزستان، توانسته است در عرصه موسیقی پیشرفت کند.

در ۱۸ سالگی به نقل از خودش به دلیل نیاز به درآمد، تصمیم گرفت  از شوشتر به اهواز نقل مکان کند. بیکاری و عدم داشتن فرصت‌های شغلی در شوشتر او را آزار می‌داد. در اهواز، به کار در یک کبابی کوچک اشتغال  داشته و تا ۶ ساعت در روز بدون وقفه در آنجا کار می‌کرده است. در عین حال، در آنجا موسیقی تمرین می کرده و به اجرای زنده داشته است.

پس از نقل مکان به اهواز با تعدادی از دوستان خود یک گروه موسیقی تشکیل  می دهند. این تجربه اولین تجربه کاری او بود و به این گروه اسم “گروه الف” دادند. این اسم ابتدا برای اولین حرکت‌ها و اقدامات گروه انتخاب شد، اما به مرور زمان معانی و ارزش‌های دیگری نیز در این حرف “الف” پیدا شد که به نوعی هویت گروه را تداعی می‌کردند.

عرفان طهماسبی، در راه ورود به دنیای هنر، نخستین فعالیت هنری خود را در زمینه تئاتر آغاز کرد و پس از آن وارد دنیای موسیقی شد.

او تا کنون در دو نمایش تئاتر روی صحنه به اجرا پرداخته است، که یکی از آنها به شاهنامه‌خوانی اختصاص داشته است.

Views: 364