زندگی نامه طناز طباطبایی/بیوگرافی+زندگی هنری
زندگی نامه طناز طباطبایی/بیوگرافی+زندگی هنری
طناز طباطبایی فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او از سال ۱۳۷۹ وارد عرصه بازیگری شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران از پدری تاجر و موفق که اهل موسیقی می باشد و از مادری مهربان که دبیر بازنشسته است ، او تنها یک خواهر دارد و علاقه شدیدی به خانواده خود دارد. طناز طباطبایی در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز تحصیل کرده است

در سال ۱۳۷۹ در کلاس های آزاد بازیگری هیوا شرکت کرد ، هنوز یک ماه نرسیده بود که برای بازی در سریال ذبیح انتخاب شد و اولین بار جلوی دوربین رفت.

در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۱ ساله بود در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی دیده شد و با سریال میوه ممنوعه در سال ۸۵ با نقش غزاله شهرت اش شروع شد.

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می کند و ازدواج سنتی را بیشتر می پسندد.

طناز طباطبایی به جز بازیگری در عرصه موسیقی نیز تبحر دارد و گیتار می نوازد و در کنار آن نقاشی می کشد.  او در اوقات فراغت به گالری های عکاس و نقاشی می رود، کتاب می خواند و فیلم می بیند.

خانم طباطبایی همیشه پوشش ساده ای داشته و پارچه های پر زرق و برق را نمی پسندد. او دوستان اندک و گزیده ای دارد و زیاد آدم معاشرتی نیست اما در رفاقت فوق‌العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند.

Views: 12