زندگی نامه شهربانو منصوریان/زندگی شخصی+عکس همسر
زندگی نامه شهربانو منصوریان/زندگی شخصی+عکس همسر
شهربانو منصوریان، یکی از نوابغ ووشو ایران و جهان می‌باشد که که توانسته‌ است با اتکا به قدرت بدنی و عزمی جزم، در یکی از سخت‌ترین رشته‌های ورزشی، برای ایران، افتخارات جهانی کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،شهربانو منصوریان متولد ۸ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان، قهرمان ووشوکار ایران است. شهربانو بعنوان فرزند دوم خانواده در شهر «سمیرم» اصفهان در یک خانواده با فقر مطلق به دنیا آمد، پدر و مادرش هر دو کشاورز زمین‌های اجاره ای مردم بودند. یک خواهر بزرگتر بنام مرضیه و خواهران کوچکترش به ترتیب سهیلا ، الهه ، رضی و یک برادر بنام جواد است تا پنجم ابتدایی درس خواند، سپس تحصیلات رو کنار گذاشت و در نبود پدر، کارگری کرد تا مخارج خانواده اش را تامین کند، 

شهربانو منصوریان در شیراز ورزش را با کاراته شروع کرد و بعد در سمیرم به کلاس کونگ فو می رفت تا اینکه با ووشو آشنا شد و متوجه شد ترکیبی از رشته های رزمی است.

شهربانو سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۶ ساله بود در اولین تجربه حضورش در مسابقات جهانی ترکیه به مدال طلا رسید و یکسال بعد در مسابقات آسیایی ویتنام هم طلا گرفت.

افتخارات وی می‌توان به کسب ۵ مدال طلا در مسابقات ووشو قهرمانی جهان اشاره کرد.

شهربانو منصوریان ازدواج کرده و متاهل است. او با ورزشکاری به نام امید نوابی که در رشته ورزشی کشتی فعالیت می کند ازدواج کرده است.ماجرای ازدواج شهربانو منصوریان و همسرش جالب و شنیدنی است. شهربانو منصوریان برای کسب درامد یک اسب می خرد و در محل گردشگری «آبشار سمیرم آن را اجاره می دهد.یک روز با یکی از مشتریان اجاره اسب درگیر می شود و در این بین فردی به نام «امید نوابی» از او حمایت می کند و همین ماجرا باعث آشنایی و در نهایت ازدواجشان می شود.

مدتی پیش بود که شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان با انتشار تصویری متفاوت از خودش در اینستاگرام اش اعلام کرد که به ترکیه رفته است.

همین امر سبب شد اغلب طرفداران او ادعا کنند او برای تفریح یا مسابقات به ترکیه سفر کرده است.

اما حالا به نظر می رسد او برای خوشگذرانی یا فعالیت ورزشی به این کشور نرفته است.

چرا که این قهرمان مشهور با منتشر کردن تصویر جالبی از خودش در صفحه اینستاگرام اش مدعی شد برای شروع تجارت جدیدش به ترکیه رفته است.

Views: 324