زندگی نامه شهاب حسینی/زندگی شخصی و ازدواج اول و دوم
زندگی نامه شهاب حسینی/زندگی شخصی و ازدواج اول و دوم
شهاب حسینی یک بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و مجری مجرب ایرانی است، او در طی سال های نقش آفرینی خود، افتخارات زیادی را کسب کرده است. که از مهم ترین آنها میتوان به جایزه اسکار برای فیلم جدایی نادر از سیمین در سال ۲۰۱۲ میلادی (۱۳۹۰ شمسی) اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر، تهیه کننده و کارگردان کشورمان ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است، شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد. مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

شهاب حسینی فعالیت هنری خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند .

شهاب حسینی بازیگری را از سال ۱۳۷۱ در سن ۱۹ سالگی با حضور در کلاس ها و دوره های بازیگری استاد سمندریان آغاز کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد.

شروع جدی او در زمینه بازیگری از سال ۱۳۷۴ با تئاتر بود و از سال ۱۳۷۷ هم به عنوان گوینده و بازیگر نمایشنامه های طنز وارد رادیو شد.

او در کنار چهره هایی چون یوسف تیموری، نصراله رادش و نادر سلیمانی به صورت تیمی به شهرهای مختلف می رفتند و برنامه شاد اجرا می کردند.

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۷ از طریق کامران ملیک مطیعی و نادر سلیمانی به تلویزیون معرفی شد و توانست با اولین برنامه به نام «اکسیژن» چهره اش را شناخته تر کند.

سپس در برنامه های «برپا برپا» ، «زنگ صبح» و «سایه روشن» نیز به عنوان مجری حضور پیدا کرد .

شهاب حسینی از سال ۱۳۷۹ و در سن ۲۷ سالگی با سریال «پس از باران» وارد بازیگری شد تا اینکه سال ۱۳۸۰ در سریال «پلیس جوان» بازی درخشانی از خود نشان داد.

شهرت شهاب حسینی از سال ۱۳۸۲ با سریال «تب سرد» در کنار چهره هایی چون کامبیز دیرباز و حمید گودرزی شروع شد و با سریال «مدار صفر درجه» در نقش حبیب پارسا در سال ۱۳۸۵ به اوج خودش رسید.

شهاب حسینی به همراه دوستان و همچنین برادرش سیدمهدی حسینی ، یک گروه موسقی به نام هفت را تاسیس کرده اند که تا کنون چهار مجموعه آلبوم از این گروه منتشر شده، شهاب حسینی در آلبوم های یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سوم و چهارم هم خوانندگی میکند.

سید شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با «پریچهر قنبری» از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد که اولین فرزند ایشان سال ۱۳۸۲ بنام «محمد امین» متولد شد

در سال ۱۳۹۰ نیز دومین پسر این زوج بنام «امیر علی» به دنیا آمد

از سال ۱۳۹۹ شهاب حسینی و همسرش «پریچهر قنبری» دیگر بصورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام تصاویر مشترک خود را از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند ولی هیچگاه به صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند

در نهایت روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در اکران فیلم «شین» آقای حسینی از همسر دوم خود بنام «ساناز ارجمند» که ۱۷ سال کوچکتر است به صورت رسمی رونمایی کرد

Views: 17